امیر واحدی: به پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه پهپاد رسیده‌ایم

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در ارتقای هواپیماها و در حوزه تجهیزات و مهمات با علم و فناوری روز دنیا پیش رفته است.

به گزارش مشرق، امیر خلبان حمید واحدی با گرامیداشت روز ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی اظهار داشت: در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ همافران و خلبانان نیروی هوایی ارتش که یکی از بخش‌های مهم و مورد توجه بودند، در محل اقامگاه حضرت امام(ره) حضور پیدا کردند و با امام خمینی(ره) بیعت کردند و به انقلاب ملحق شدند.

وی با بیان اینکه ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی است و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که روز نیروی هوایی در دهه مبارک فجر قرار گرفته است گفت: بیعت همافران و خلبانان نیروی هوایی ارتش با معمار کبیر انقلاب در تسریع پیروزی انقلاب تاثیرگذار بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یادآوری اینکه نیروی هوایی هم در دوران قبل از انقلاب و هم در دوران جنگ تحمیلی و بعد از انقلاب، همواره پشتیبان و پابه‌پای مردم بوده است تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی این مهم را به‌خوبی نشان داد. 

وی با ابراز اینکه نیروی هوایی سرباز ولایت و سرباز مردم است و برای مردم، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی کار و تلاش می‌کند تصریح کرد: امروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده‌تر از همیشه آماده دفاع از مرزهای کشور عزیزمان است.

امیر خلبان واحدی با اعلام "یکی از افتخارات ما این است که حضرت آقا همیشه توجه ویژه‌ای به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتند و امروز هم این افتخار نصیب ما می‌شود که خدمت رهبر معظم انقلاب برسیم و بیعت مجددی با ایشان داشته باشیم" گفت: این نشان از توجه خاص مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی هوایی است که ما به آن افتخار می‌کنیم.

وی با ابراز اینکه تیزپروازان نیروی سربلند هوایی جمهوری اسلامی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ابرمرد جمهوری اسلامی ایران می‌دانند گفت: جوانان ما نیز باید راه و روش و مکتب حاج قاسم را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه "خدا را شاکر هستیم که در ارتباط با ارتقای توان عملیاتی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز روی پای خودمان ایستادیم" افزود: با توجه به توان صنعتگران نیروی هوایی و وزارت دفاع توانستیم به ساخت هواپیما دست پیدا کنیم و امروز ساخت هواپیمای بدون سرنشین را انجام می‌دهیم.

وی راجع به برگزاری رزمایش‌های اخیر گفت: تجهیزات و مهماتی که در این رزمایش‌ها استفاده شد تمام‌بومی ‌بود و امروز ما به‌سمت ساخت تجهیزات و بمب‌های هوشمند رفتیم و موفق بودیم.

امیر خلبان واحدی با تصریح به "در حوزه تجهیزات، مهمات و علم و فناوری باید تلاش کنیم از دنیا عقب نمانیم و روز به روز با علم و فناوری روز دنیا پیش برویم" افزود: خوشبختانه در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در ارتقای هواپیماهای ما این امر محقق شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمد IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    0 0
    خداوند قادر متعال را بیشمار شاکریم که باهمت عاشقان ایران قهرمان پرورتوانستیم به خود کفائی تجهیزات دفائی بروز وفراتر از آن دست یابیم ، وپیوسته شاهد خبر های خوش از جهادگران سپاه عزیز وبسیج پیشتاز وارتش پرشکوه ونیروی دریائی قدرتمندمان باشیم ،شکر بسیار خدای قادر متعال راکه باجهادگران است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس