حجت الاسلام حسن نوروزی

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با انتقاد از چگونگی واگذاری سهام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه گفت: نباید سرمایه‌های ملی را با نحوه پرابهام واگذاری‌ها از بین ببریم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن نوروزی، نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت رسیدگی دقیق و کارشناسی به نحوه واگذاری سهام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه اظهار داشت: از یک مقام مسئول در سازمان بازرسی شنیده‌ام، فردی که سهام این فروشگاه زنجیره‌ای را خریده و عملا فروشگاه رفاه به او واگذار شده است، برای پرداخت بخشی از اقساط، همان پول شعب مختلف فروشگاه را جمع آوری و بدهی خود را از این محل تامین کرده است.

وی گفت: آن مقام مسئول در سازمان بازرسی همچنین اعلام کرد که خریدار سهام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، پول لازم را برای این کار نداشت و تنها در بازار، غرفه‌ای با چند نیرو داشته است.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: اگر وضعیت واگذاری سهام ارزشمند فروشگاه زنجیره‌ای رفاه که باید در راستای آسایش و رفاه مردم کشورمان باشد این گونه پیش رفته، کار بسیار خطایی انجام شده و قطعا درست نیست سرمایههای ملی و عمومی را اینگونه هدر دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس