کد خبر 1336363
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
مخبر ۲ مصوبه دولت را برای اجرا ابلاغ کرد

معاون اول رئیس‌جمهور مصوبات مربوط به تمدید مهلت‌های مقرر در آئین نامه اجرایی بودجه۱۴۰۰کل کشور و تشکیل کارگروه ویژه سفرهای استانی رئیس‌جمهور را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه مربوط به تمدید مهلت‌های مقرر در آئین نامه اجرایی بودجه ۱۴۰۰ کل کشور به منظور رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان برای تخصیص و صدور اسناد تسویه خزانه نوع اول را ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در جلسات مورخ ۱۰ و ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ضمن اصلاح آئین نامه اجرایی جز (۱) بند (ز) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، مهلت‌های مقرر در این آئین نامه به منظور رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان برای تخصیص و صدور اسناد تسویه خزانه نوع اول را به ترتیب تا ۲۵ بهمن ماه و ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تمدید کرد.

این تصمیم با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از درخواست‌ها برای تخصیص و صدور اسناد تسویه خزانه نوع اول در آخرین مهلت (در روزهای ۴ و ۵ بهمن ماه) در سامانه الکترونیکی صدور اسناد تسویه خزانه ثبت شده است و عملاً امکان رسیدگی و صدور تخصیص تا مهلت‌های مقرر در آئین نامه اجرایی مربوط وجود ندارد، از سوی دولت اتخاذ شد.

همچنین معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به تشکیل کارگروه ویژه سفرهای استانی رئیس‌جمهور را برای اجرا ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۴ آذر ۱۴۰۰، به استناد اصل (۱۲۷) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به منظور بررسی و پیگیری موضوعات و توافقات مهم استان‌ها در سفرهای استانی رئیس جمهور، با تشکیل کارگروه ویژه سفرهای استانی رئیس جمهور موافقت کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس