کد خبر 1335964
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
عملیات مسلحانه در کرانه باختری

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات مسلحانه بر علیه ارتش این رژیم در کرانه باختری سخن می‌گویند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیرو سیاست قطره چکانی انتشار اطلاعات تلاش می‌کنند تا داده‌های زیادی در رابطه با این عملیات مبارزان فلسطینی منتشر نشود.

براساس اطلاعاتی که در شبکه سراسری رادیو وتلویزیون رژیم صهیونیستی و روزنامه یدیعوت احارانوت منتشر شده است افراد مسلح فلسطینی سوار بر یک خودرو به سوی شماری از نظامیان صهیونیست که در منطقه جنین مستقر بودند آتش گشوده و سپس از محل متواری شدند.

به زعم کان شبکه سراسری تلویزیون اسرائیل، شلیک فلسطینیان به یکی از خودروهای نظامی مستقر در منطقه اصابت کرده است.

براساس ادعای این رسانه در این حمله به هیچ یک از نظامیان صهیونیست آسیبی نرسیده اما بعد از آن منطقه در محاصره نیروهای زیادی از ارتش و مرزبان صهیونیست در آمد.

به نوشته این رسانه عبری زبان این پنجمین حمله مسلحانه طی دو هفته اخیر است که فلسطینیان در کرانه باختری انجام داده اند.

چهارشنبه گذشته نیز یک موقعیت نظامی در نزدیکی نابلس هم مورد حمله قرار گرفته بود.

به نوشته کان: فلسطینیان شنبه گذشته نیز یک خودروی نظامی اسرائیلی را در جاده حفات گلعاد به یتسهار مورد هدف قرار دادند.

این رسانه طبق معمول ادعا کرد در این عملیات هم آسیبی به نظامیان صهیونیست وارد نشده است.

به اعتراف رسانه صهیونیست روز ۲ فوریه، ۲۹ ژانویه، ۲۷ ژانویه و ۲۵ ژانویه هم حملات مسلحانه‌ای علیه نظامیان صهیونیست در کرانه باختری به وقوع پیوسته بود.

در این بین تارنمای یانت وابسته به روزنامه یدیعوت احارانوت روایت دیگری از آخرین عملیات در اطراف جنین دارد و تاکید کرد یک خودروی شاسی بلند که چند فلسطینی در آن نشسته بودند به سوی نظامیان ارتش اسرائیل شلیک کرده و در این تهاجم دست کم به دو خودروی نظامی اسرائیلی آسیب رسیده است.

این رسانه نگفت چرا با وجود اصابت مستقیم گلوله به دو خودروی نظامی، به سرنشینان آن آسیبی نرسیده است اما اعتراف کرد چند روز قبل نیز عملیات مشابهی در ورود شهر نابلس رخ داد که براساس بیانیه ارتش اسرائیل آسیبی به نظامیان اسرائیلی نرسیده است.

گفتنی است محافل امنیتی رژیم صهیونیستی از شعله ور شدن مجدد انتفاضه مسلحانه در کرانه باختری ابراز نگرانی کرده و تاکید دارند در صورت آغاز انتفاضه مسلحانه در کرانه باختری دامنه آن به بقیه مناطق فلسطین اشغالی به ویژه مناطق ۱۹۴۸ کشیده خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس