کد خبر 1335772
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کارشناس داوری:کمیته انضباطی به صحنه گل دوم استقلال در بازی با هوادار ورود کند+ فیلم

یکی از کارشناسان داوری درخواست کرد کمیته انضباطی به صحنه گل دوم استقلال به هوادار ورود کند.

به گزارش مشرق، شب گذشته در جریان تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر، با نتیجه دو بر یک به برتری رسید که برخی تصمیمات داور این بازی با اعتراض باشگاه هوادار مواجه شده است.

هرچند تیم میزبان این مسابقه اعتقاد دارد گل دوم استقلال باید به دلیل خطای آرمان رمضانی روی صائب محبی، قبل از ضربه سر ارسلان مطهری مردود اعلام می‌شد اما اکنون یکی از کارشناسان داوری هم نظر جالبی در مورد این گل دارد.

حیدر سلیمانی درباره گل دوم استقلال اظهار داشت: در این صحنه اتفاقی افتاد که مرا یاد بازی سال گذشته سایپا و پیکان انداخت. همان مسابقه‌ای که پیکان از شش تعویض استفاده کرد و بازیکن تعویضی ششم ثانیه‌هایی در زمین بود. در دیدار هوادار و استقلال هم امیرحسین حسین‌زاده که ثانیه‌هایی پیش از گل مطهری از زمین بیرون آمد، لحظه به ثمر رسیدن گل مطهری در گوشه محوطه جریمه تیم هوادار حضور داشت. حتی زمان به ثمر رسیدن گل، دو متر در زمین است و همراه با هم تیمی‌هایش خوشحالی می‌کند. حسین‌زاده پس از تعویض نزدیک به ۱۵ ثانیه در زمین بود و اکنون کمیته انضباطی باید این بحث را بررسی کند زیرا استقلال در زمان زدن گل ۱۲ نفره بود. داور باید ضمن کارت زرد نشان دادن به حسین‌زاده، گل را مردود می‌کرد که این کار را انجام نداد.

بیشتر بخوانید:

۴ صحنه از اشتباهات تاثیرگذار داوری در بازی با استقلال +فیلم

وی ادامه داد:‌ البته جدا از این تخلف، گل دوم استقلال باید به دلیل خطای رمضانی روی مدافع حریف مردود می‌شد. اگر روی بازیکن هوادار خطا نمی‌شد، مطهری نمی‌توانست به راحتی ضربه سر بزند. در صحنه‌ای هم که سیاوش یزدانی، توپ دوم را وارد محوطه جریمه استقلال کرد، علی اصغر مومنی باید به سود هوادار پنالتی می‌گرفت. در قانون به صراحت آمده اگر بازیکن از هر نقطه فعال بازی، شیء خارجی را به طرف محل درگیری بازی ارسال کند، از همان نقطه باید ضربه آزاد مستقیم زده شود. اینجا هم توپ دوم مانند هر شیء خارجی دیگری مثل قلم بند یا کفش به درون زمین ارسال شده است. داور هم باید درون محوطه جریمه استقلال، اعلام ضربه مستقیم و پنالتی می‌کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان عنوان کرد: در دقیقه ۴۸ و ۸۷ که توپ درون محوطه جریمه استقلال، توپ به دست بازیکن این تیم خورد، تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود زیرا دست بازیکن این تیم در حالت طبیعی قرار داشت. پنالتی روی امین قاسمی‌نژاد در نیمه اول هم درست بود زیرا مدافع هوادار درون محوطه جریمه این بازیکن را هُل داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    8 17
    بیست تا گل از این بدتر لنگیا زدن کک امثال تو نگزید حالا همه ... باد کرده برای استقلال تیم حکومتی لنگ تاریخ فوتبال ایران رو به گند کشیده
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      4 2
      نگران نباشید. به شما امتیاز ندن، ازتون امتیاز کسر نمیکنن! فقط زیاد دور بر ندارید که مثلا حقمون برد بود و حقمون فلان و ... سرتون پایین باشه و چیزی نگید!
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      0 2
      یه نمونشو مثال بزن! چیه نمیتونی؟ ولی ما با دست از همین تیم گل خوردیم حتی بازیکنم اعتراف کرد ولی کسی ککشم نگرید!
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 6
    اولا که توپ در زمین بود و یزدانی اونو وارد زمین نکرد دوما ایطور که شما قانون را تعبیر میکنید پس باید بگیم اگر توپ و یا هر شی خارجی هم مثلا از اونطرف زمین، وارد زمین میشد تیم هوادار باید میرفت و بازی را از زمین خودش شروع میکرد!!!!
  • رم IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    11 8
    حالا باید کمیته انظباطی که به هر بهانه ای امتیازی مجانی به استقلال داد به این قصه جدید ورود کرده و نتیجه بازی با هوادار برگردد بی هیچ بهانه ایی.
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      2 1
      در بازی پیکان سایپا،سایپا ۶ تعویض کرد نه اینکه بازیکنی که داره می‌ره سمت نیمکت به پاش اینور خط باشه.تازه در همون بازی هم آخرش نتیجه بازی تغییر نکرد.
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 4
    اینقدر بی منطقی نوبره
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 5
    اول کسر امتیاز از تیم پیروزی بعد قبول گل استقلال مردود بشه
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      2 0
      برای تخلف شما باید امتیاز ما کم شه؟؟؟
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    9 2
    اخه اقای کارشناس خودت میگی شی از خارج بیاد توپ دوم توی محوطه زمین چمن بود میدونی چی میگی
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    4 7
    اینااه همون تیم بیچارست ک 3امیتازش دادن به این کیسه ها. گلهای باد اورده ازامتیازجدول بالانمیره اخرش بایدبجای اون ناحق کاریتون 30امتیازپس بدید. هرکاری کنن داورها ودیگران کیسه ها امسالم رنگ قهرمانی نخواهنددید.. قهرمانی برای سرورشون پرسپولیس کنارگذاشته شده 14بازی دیگه مونده اهای کیسه های بی جنبه ک حتی توقع دارن تمام بازیکناش توتیم ملی دعوتشن برای دوتابردجوگیرشدن
  • امیرحسام IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    4 3
    حالا آقای دادرس این بازی ام باید سه بر صفر به نفع هوادار بشه!!!
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 7
    زمینو زمانو بهم میدوزین که استقلالو بکشین پایین.الان بیشتر قدر بابا مسعودو میدونین که بدون قیل و قال لنگو قهرمان میکرد
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 6
    کمیته انضباطی هر موقع پنالتی های سوخته استقلال از جمله پنالتی دربی مقابل پیروزی را برگردوند میتونه این گل که البته هیچ خطایی هم نداشته رو برگردونه
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 5
    به نظرم بايد 3 امتياز ديگه به كيسه بدن
  • محمد IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 6
    واقعا عقده ای هستی تو کارشناسی یا از کادر پرسپلیس نامرد
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 4
    واقعا جوانمردی میخواد که یک کارشناس بنا به وظیفه شغلی، اخلاقی و وجدانی خود و بدون هراس از هوچی بازهای هوادار نمای استقلال واقعیتها را برملا کنه، آفرین به این وجدان کاری و شجاعت و صراحت و صداقت.
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 4
    لطفا یک گروه متخصص داوری کمیته انظباطی از اول فصل بازی‌ها وامتیازی استقلال را چک کند علا‌وه بر گل گهر لااقل ۱۰ امتیاز بانفوذ ‌مثلا خطای ذاوری به استقلال تقدیم شده بوس نفوذ ورشوه وپارنی بازی از دور می آید
  • آریا IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    یک. کمیته تشکیل بدین کل بازیهای پنج فصل گذشته استقلال و پرسپولیس را کاملا بررسی کنید و تمام امتیازات کسب شده و یا از دست رفته ناشی از خطای داوری برای دو تیم را مشخص کنید تا معلوم شود مافیای فوتبال و مافیای دولتی برای کدام تیم دست به کار بوده و تیم محکوم را کلا منحل کنید . اینطوری کمک زیادی به پاکی فوتبال می شود !
  • IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    شرم اوره......جنگ مستقیم علیه استقلال
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    1 0
    آقای سلیمانی شما در صحنه گل دوم که مدافع هوادار با دو دست به یزدانی چسبیده و اونو زمین میزنه نظر نداشتی واقعا با این کارشناسی های میخان چی را ثابت کنید انصاف و عدالت برای همه ی صحنه ها داشته باشید نه اینکه یک طرفه فقط دارو ویک تیم را محکوم کنید. -در صحنه گل دوم استقلال حسین زاده برای سریع تر شدن جریان بازی از سمت دیگر زمین تعویض شد و در حین طی کردن مسیر به سمت نیمکت بود ودر همین لحظات استقلال گل زد وایشان هم در حلقه شادی گل واردزمین شد در خیلی از صحنه های گل در تمام جهان نیمکت نشینان وذخیره ها در شادی گل شریک میشوند لطفا حاشا نکنیدو به مخاطبین احترام بگذارید. -در صحنه آخر هم یزدانی توپ را از بیرون نیاورده واین بازیکن هوادار بود باید صبر می کرد تا توپ اضافه از زمین خارج می شد بعد بازی را شروع می کرد البته یزدانی هم بجای اینکه توپ را به بیرون می زد به سمت محوطه انداخت نقش کمک دارو در بودن توپ اضافه در زمین چیه ایشان باید اجازه شروع بازی را به پرتاب کننده اوت نمی دادند. آقای سلیمانی برای بیشتر دیده شدن لطفا جو ندید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس