کارنامه نیروی هوایی ارتش نشانه ولایت‌مداری کارکنان آن است

فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری گفت: از بین بردن زیرساخت‌های رژیم بعث در عملیات‌های مختلف دستاوردهای بارز نیروی هوایی ارتش بود و این‌ها نشانگر شجاعت و ولایت‌مداری کارمنان نیروی هوایی است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر تبریز، گفت: نیروی هوایی ارتش در دفاع مقدس علاوه بر عملیات‌های ماندگاری چون کمان ۹۹، عملیات اچ ۳ و سایر عملیات‌ها، همواره به عنوان پشتیبانی سایر نیروهای مسلح در کلیه عملیات‌ها حضور چشمگیر و مؤثر داشت.

بیشتر بخوانید:

فرمانده نیروی هوایی ارتش: ایران قطب ساخت شبیه‌ساز هواپیما در منطقه است

وی با بیان اینکه حرکت تاریخی کارکنان نیروی هوایی در نوزدهم بهمن ۱۳۵۷ برخواسته از غیرت دینی آنان بود، گفت: امروز نیروی هوایی ارتش، نمایشگاه بزرگی از خودباوری، تخصص، تعهد و حرکت به سمت قله‌های پیشرفت شده است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز، از بین بردن زیرساخت‌های نفتی و نظامی و اقتصادی رژیم بعثی در عملیات‌های مختلف را از بارزترین دستاوردهای نیروی هوایی ارتش در جنگ برشمرد و افزود: این عملیات‌ها نشانگر شجاعت و ولایت‌مداری خلبانان و کارکنان نیروی هوایی است.

کارنامه نیروی هوایی ارتش نشانه ولایت‌مداری کارکنان آن است

سرتیپ یوسفی همچنین با اشاره به فعالیت‌های نیروی هوایی در سال‌های پس از دفاع مقدس، اظهار کرد: نیروی هوایی پس از دفاع مقدس به عنوان اولین نیروی نظامی با توجه ویژه به جهاد خودکفایی برای تأمین نیازمندی‌های داخلی خود با همکاری دانشگاه و صنعت کلیه تجهیزات مورد نیاز را تأمین کرد و این موضوع همچنان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: این خودکفایی و خوداتکایی در حالی صورت گرفت که قبل از انقلاب متخصصان ایران به واسطه حضور مستشاران آمریکایی اجازه نداشتند به جنگنده‌ها نزدیک شوند و پس از انقلاب نیز هزاران مستشار نظامی بدون آموزش به کارکنان کشور را ترک کردند.

فرمانده پایگاه شهید فکوری در پایان با اشاره به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی با عنایت خاص پروردگار، شجاعت امام (ره) و اتحاد آحاد جامعه به پیروزی رسید و هم‌اکنون نیز با هدایت رهبری و اقتدار نیروهای مسلح مسیر رو به رشد خود را دنبال می‌کند و در تلاش هستیم تا مطابق نقشه راه بیانیه گام دوم انقلاب نیرویی در تراز جمهوری اسلامی ایران شکل دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس