کد خبر 1335324
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
تصاویری از عتراض فرهاد مجیدی به داور

مدافع ملی پوش استقلال تهران گفت: از هواداران استقلال می خواهم شرایط ویژه ام را در این مقطع درک کنند.

به گزارش مشرق، عارف آغاسی درباره آخرین وضعیت مبادله با بازیکن فولاد در نقل و انتقالات زمستانی گفت: به خاطر شرایط ویژه ای که پیش آمده واقعا شرمنده و متاسف هستم خصوصا از هواداران شریف استقلال که همیشه به من لطف داشته اند عذرخواهی می‌کنم. از ابتدا بحث معاوضه با صالح حردانی یا هیچ بازیکن دیگری نبود. من از پایان نیم فصل از باشگاه و آقای آجورلو درخواست کردم اجازه بدهند به اهواز برگردم که ایشان گفتند به هیچ وجه با خواسته من موافقت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

یک استقلالی دیگر خواهان جدایی شد

آغاسی اضافه کرد: متأسفانه مشکلات شخصی و خانوادگی برایم پیش آمده که قادر به ماندن در تهران نیستم و تمرکز کافی برای تمرین و بازی ندارم. فکر می‌کنم می‌توانستم بهتر از این ظاهر شوم چون تمرکز و آمادگی ذهنی کافی نداشتم و در نیم فصل دوم هم اگر در تهران باشم واقعا آرامشی برای حضور در تمرینات و بازی‌ها ندارم و با این شرایط نمی‌توانم به استقلال کمک کنم. از آقا فرهاد عذرخواهی کردم و خواستم در این شرایط سخت به من کمک کنند و اجازه دهد به اهواز برگردم.

مدافع استقلال همچنین اظهار داشت: من شرایط باشگاه را درک می‌کنم که در نیم فصل به راحتی نمی‌خواهند بازیکن را از دست بدهند، وضعیت حساس جدول و شرایط آقا فرهاد را هم درک می‌کنم همچنین هواداران که دوست دارند استقلال همیشه در بهترین شرایط باشد اما واقعا کارایی لازم را با این شرایط روحی ندارم و امیدوارم به من کمک کنند و اجازه بدهند در این مقطع به خوزستان برگردم. بازیکن اگر ذهنش درگیر باشد نمی‌تواند به تیم کمک کند. می دانم از نظر حرفه ای با باشگاه قرارداد دارم اما وضعیت روحی و آرامش هر بازیکنی در عملکردش تأثیرگذار است. در نهایت امیدوارم بهترین اتفاق برای من و استقلال بیافتد و مسئولین باشگاه این شرایط ویژه را درک کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    فولاد رفته آسیا از هر لحاظ بهتره دوستان یاد مشکلات خانوادگیشون بیفتن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس