کد خبر 1335280
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
واکنش عربستان به انفجار در یک مرکز امنیتی در ریاض

در حالی که شبکه‌های اجتماعی از وقوع انفجار بزرگ در منطقه امنیتی در ریاض خبر داده‌اند، عربستان وقوع چنین انفجارهایی را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، شبکه‌های اجتماعی بامداد امروز از وقوع انفجار بزرگ در ریاض در منطقه‌ای که مراکز گارد ملی عربستان در آن واقع است و حمله به آن خبر دادند.

فعالان شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بودند که با توجه به برخاستن ستونی از دود به نظر می رسد که انفجار بزرگی رخ داده است. این فعالان بیان کرده بودند که صنعا دست بالا را در برابر امارات و عربستان دارد.

در واکنش به این خبر وزارت گارد ملی عربستان اعلام کرد که اخبار مربوط به انفجار در مراکز نظامی وابسته به این وزارتخانه در شرق ریاض پایتخت این کشور صحت ندارد.

گارد ملی عربستان تاکید کرد که صداهایی که شنیده می‌شود در نتیجه تمرینات روزانه است زیرا به گفته وی، منطقه تمرینات نظامی است.

این وزارتخانه در عین حال از شهروندان این کشور خواست که به شایعات توجه نکنند و اخبار را از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    2 0
    خیلی جالبه سعودی ها همه چیز را تکذیب می کنند اما دم خروسشان همیشه بیرون می زند
  • محمداسماعیل IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    1 0
    یمن های مرتب سعودی وامارات رامیزنندوتاکی سانسور میتونند میکنند.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    مرزهای یمن شمالی و جنوبی باید کمی مشخص تر شود و از این رو باید انصارالله باید بخشهایی از جنوب یمن را جهت مذاکره نهایی با عربستان و به رسمیت شناخته شدن یمن شمالی در دست باید داشته باشد
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    متاسفانه در زمینه موشک های بالستیک و کمک به طراحی و ساخت آنها به یمن کمک زیادی شده است و یمنی ها از این موشک ها تا ریاض شلیک می کنند اما در زمینه موشک های دوش پرتاب بخاطر قیمت گران آن ملاحظه جان رزمندگان صورت نمی گیرد جان یک رزمنده یمنی بیشتر از ده غیر رزمنده ارزش دارد چون تمام مدیران آینده یمن از این گروهند
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    باید موشک های بالستیک و کروز ضدکشتی و ضدرادار از انواع قابل حمل با پهبادهای بزرگ تا هواپیما را یمنی ها برای حمله احتمالی آمریکا و افزایش هزینه دخالت مستقیم آمریکا و انگلیس در چنته داشته باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس