کد خبر 1335122
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
حسین شریعتمداری

مدیرمسئول روزنانه کیهان، گفت: درگیری ما با نظام سلطه درگیری ماهوی است و این درگیری تا زمانیکه یا ما در حاکمیت از اسلام ناب دست، بکشیم یا نظام سلطه از خوی استکباری کنار بیاید، ادامه دارد.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری، ۱۴ بهمن‌ماه در سومین گردهمایی یاران و پیشکسوتان انقلاب اسلامی استان همدان، اظهار کرد: داستان ما از جایی شروع شد که به همت امام خمینی(ره) نسخه اسلام ناب محمدی در کرسی حاکمیت نشست.
 
شریعتمداری تصریح کرد: اسلام ناب قبلا در کتاب و ذهن آدم‌ها بود اما امام خمینی(ره) غبار قرن‌ها بدعت، کج‌اندیشی و بداندیشی را از اسلام زدود و اسلام را همانگونه که در صدر بود، عرضه کرد.  

وی خاطرنشان کرد: اسلام ناب، ظلم ستیز است و اگر ظلم ستیز نباشد و به پرخوری مرفهان بی‌درد و کلان سرمایه‌داران تن بدهد، اسلام آمریکایی است.  

این فعال رسانه‌ای اصولگرا با بیان اینکه درگیری ما با نظام سلطه، درگیری ماهوی است، توضیح داد: نظام سلطه و پادوها در مقابل اسلام قد علم می‌کنند چون موجودیت اسلام آن‌ها را به چالش می‌کشد و مادام که هستیم باهم در ستیزیم.

شریعتمداری ادامه داد: دشمنی ما با آمریکا فقط هنگامی تمام می‌شود که یا ما در حاکمیت، از اسلام ناب دست بکشیم و اسلام عرفی و میانه روی را بپذیریم یا نظام سلطه از خوی استکباری کنار بیاید و چون این مسئله در افق پیش رو دیده نمی‌شود، درگیری ادامه دارد البته نوع درگیری تغییر می‌کند اما اصل درگیری باقی است.

وی با تاکید بر اینکه یک فرد ثروتمند به درد اداره این نظام نمی‌خورد، گفت: کسی که هزار میلیارد نقدینگی دارد و طعم فقر را نچشیده به درد وزارت در این نظام، نمی‌خورد. ابوموسی اشعری صاحب ثروت زیادی بود که گول عمروعاص را خورد و چنین شخصی نمی‌تواند به خلافت علی تن بدهد، بانیان جنگ جمل هم ثروتمند بودند که این جنگ را راه انداختند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه اسلام یک باور است، توضیح داد: اسلام در درون انسان‌هاست، مرز نمی‌شناسد و انقلاب نیاز به صدور ویزا و روادید ندارد و در خارج از کشور باعث به وجود آمدن حزب‌الله، انصارالله، جیش الشعبی، حشدالشعبی و انتفاضه فلسطین شد.
 
شریعتمداری خاطرنشان کرد: الان تمام خاک اروپا زیر پوشش موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن ماست. شرایط کنونی ما خطیر است، اما خطرناک نیست و برخی که می‌گویند بحرانی است، بحران ندیده‌اند و ما گام به گام داریم جلو می‌رویم.

وی با بیان اینکه اگر کسی بتواند افکار عمومی را مدیریت کند رفتار عمومی را هم در دست دارد، مطرح کرد: دشمن می‌خواهد افکار مردم را از واقعیات منحرف کند و برای اینکار از انگاره سازی یعنی ارائه تصویری از واقعیت که واقعی نیست و با اصلش شباهت‌هایی دارد، استفاده می‌کند،  ماجرا را از ابتدا نمی‌گویند و از تغییر تابلو استفاده می‌کند یعنی آدم‌ها علیه همان کارهایی که کردند شعار می‌دهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمدایوب IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    17 2
    تمام دلسوزان انقلاب باید با تمام توان به روشنگری اسلام آمریکایی وپیروان رف... که تاکنون برمسند قدرت بوده اند وتمام نابسامانیها موجود از تفکر آمریکایی آنها ودزدی ورانت وغارت بیت المال بوده واکنون طلبکارانه بیانیه میدهند ونظام را مقصر جلوه می‌دهند بپردازند ونقاب از چهره منافق آنها بردارند تا دوباره با عوام فریبی کلاه مردم را برندارند
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      0 0
      یعنی انسان خیلی باید وقیحو بیحیا باشه که از 44 سال چه 35 سال حکومت ودولتو مجلس دستش باشه وهمجوره اختلاس کمکاری . ولنگاری امنیتیو سیاسی وهرکاری برعلیه معیشت مردم بکنه .بعدشم دنیال مقصر بگرده ونهایت بطور سرپوشیده بندازه بگردن ولایت فقیه وافکار انقلابی انقلابیون.ومدعی بشه که هم میشه استکبار ستیز بود وهم با همه روابط حسنه اقتصادی داشتو امریکاهم هیچ کاری برعلیه نظام نمیکنه ونکرده وهمه این تحریمها بگردن حکومته .
  • DE ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    8 2
    دقیقا. در قرآن هم در این مورد آیه داریم سوره مبارکه البقرة آیه ۱۲۰ وَلَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلا نَصيرٍ﴿۱۲۰﴾ هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    5 1
    کمی رحم کن
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    11 0
    دقیقا
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    1 0
    خوب حالا که این جوره خودتون هم بهای این نزاع را بدید نه اینکه در بالا شهر در ناز و نعمت زندگی کنید و حقوق نجومی بگیرید و برای مردمی زیرخط فقر نسخه بپیچید.
  • رضا IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    مديريت افكار عمومى يا جلب رضايت مردم ؟!
  • IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    فعلا نه
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    واقعا
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    از پل نفست گذر کن تا شوی __بنده ی خوب خداوند و قوی __ هر که در زندان نفسش شد اسیر __بر گزیده راه شیطان را مسیر __گر چه دم از حق و از قر آن زند __حرف های خوب و با برهان زند __جاهلانه خورده از شیطان فریب __ باورش نآید شده از حق غریب .
  • مجید IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    تا مذاکره هست درگیری معنا ندارد و شرعی نیست خوارج هم همین افکار را داشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس