کد خبر 1334917
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
تلفات درگیری ارتش پاکستان با تروریست‌ها در بلوچستان به ۱۹ کشته رسید

وزیر کشور پاکستان اعلام کرد: در نتیجه دو حمله عناصر تروریستی به کمپ نیروهای ارتش این کشور در ایالت بلوچستان، ۱۵ مهاجم و ۴ نظامی پاکستان کشته و نیروهای امنیتی موفق به دفع این حملات شدند.

به گزارش مشرق، دو حمله جداگانه و همزمان عناصر مسلح به کمپ نیروهای ارتش این کشور در ایالت بلوچستان که شب گذشته (چهارشنبه) اتفاق افتاد، باعث درگیری شدید میان نظامیان و مهاجمان شد.

وزیر کشور پاکستان امروز (پنجشنبه) با اعلام عملیات پاکسازی منطقه از نفوذ تروریست‌ها و موفقیت نیروهای امنیتی در دفع حمله مهاجمان، گفت: در حمله به کمپ نیروهای ارتش در منطقه "نوشکی" ۹ تروریست و در منطقه "پنجگور" نیز ۶ تروریست کشته شدند و در جریان تبادل آتش با مهاجمان، ۴ نظامی پاکستان نیز جان خود را از دست دادند.

«شیخ رشید احمد» گفت: دولت و نیروهای مسلح پاکستان با تروریست‌ها و مخلان امنیت اجازه تخریب صلح و توسعه بلوچستان را نمی‌دهند و در آینده نیز نقشه آنان برای اقدامات تروریستی در سریعترین زمان شناسایی و خنثی خواهد شد.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت حملات شب گذشته به مواضع نیروهای امنیتی پاکستان در ایالت بلوچستان را برعهده نگرفته است، اما منابع محلی از دست داشتن شورشیان وابسته به گروه تروریستی "ارتش آزادیخواه بلوچ" خبر دادند.

این دومین حمله عناصر تروریستی و جدایی طلب به مواضع نیروهای امنیتی پاکستان در ایالت بلوچستان در کمتر از یک هفته اخیر محسوب می‌شود.

در حمله مرگبار عناصر تروریستی پنجشنبه گذشته (۷ بهمن ماه) به کمپ نیروهای ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان، دست کم ۱۰ نظامی پاکستانی کشته شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس