کد خبر 1334662
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
قتل فجیع پسر جوان از سوی همسایه ها / جوان کرمانی چاقو چاقو شد

رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان کرمان از کشف عامل قتل جوان ۲۴ ساله در جریان نزاع بین چند همسایه در شهرک ایرانمنش خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حمید قلندری در تشریح این خبر بیان کرد: ۸ بهمن ماه سال جاری خبر وقوع یک مورد قتل در شهرک ایرانمنش شهر کرمان به پلیس گزارش شد که با حضور ماموران پلیس آگاهی در صحنه مشخص شد مردی  ۲۴ ساله در یک نزاع دسته جمعی با ضربه چاقو به ناحیه گردنش به قتل رسیده و عامل انجام این قتل نیز از محل فرار کرده است.

وی افزود: در ادامه ماموران با پی جوئی های پلیسی، ۸ نفر از عاملان دخیل در نزاع منجر به این قتل را شناسائی و از آنان بازجوئی کردند که مشخص شد عامل اصلی قتل در پی نزاع مرگبار رخ داده بین چند تن از همسایگان با وارد کردن ضربه چاقو به گردن مقتول باعث مرگ این فرد شده و بلافاصله به یکی از شهرستان های همجوار فراری شده است.

بازداشت قاتل پسر جوان در ایرانمنش

رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی این فرد که مردی ۴۰ ساله بود را در حوزه یکی از شهرهای جنوبی استان دستگیر کردند که این فرد در روند بازجوئی های بعدی به انجام قتل طی یک نزاع اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

منبع:رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    24 0
    خداوندا ما را لحظه ای به خودمان وامگذار
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    10 0
    دوستی داشتم به اسم "ارسطو ایرانمنش" که کرمانی بود (همنام همین محله). از همینجا بهش سلام می کنم. سالهاست که از او خبری ندارم (بعد از قبولی در پلی تکنیک)
    • ارسطو ایرانمنش IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      3 0
      علیکم السلام دوست عزیز . لااقل اسم خودت رو می نوشتی تا بفهمم کدوم یکی از دوستای عزیزم هستی .
    • پرستو ایرانمنش IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      2 0
      دوست عزیز، من خواهر ارسطو هستم . متاسفانه ارسطو چهار سال قبل بر اثر سانحه دلخراش تصادف فوت کردند . برای آرامش روح ایشون دعا بفرمائید
    • ارسطو ایرانمنش IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      1 0
      سلام بر بهترین دوستم، امیدوارم حالت خوب باشه . حال ما هم خوب است ملالی نیست جز دوری دیدار شما که آنهم با این کامنت رفع گردید . امیدوارم حال پدر و مادر عزیزتان هم خوب باشد به همگی سلام بنده را برسانید . دیگر عرضی ندارم . مرکب در نمکدان دوری ندارد/دل من طاقت شوری ندارد
    • ارسطو ایرانمنش اورجینال IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      1 0
      واقعا خجالت داره، اینهمه آدم اومدن بجای من خودشون رو معرفی کردن . دوست خوبم سلام، دلم خیلی برات تنگ شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس