کد خبر 1334563
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
پیام زیبای خداحافظی اوبامیانگ از آرسنال +عکس

ستاره گابنی آرسنال پس از فسخ قرارداد با این تیم، پیامی جالب در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش مشرق، شب گذشته داستان پیر امریک اوبامیانگ و آرسنال به نقطه پایان رسید و قرارداد این بازیکن فسخ شد تا ستاره گابنی با هیچ مشکلی راهی بارسلونا شود.

اوبامیانگ که تا ۲ ماه پیش بازوبند کاپیتانی آرسنال را بر بازو داشت، یک مرتبه به دلیل بی‌انضباطی هم کاپیتانی را از دست داد و هم از لیست بازیکنان آرتتا خط خورد. او ۱۱ آذر در دیدار مقابل منچستریونایتد آخرین بازی خود را برای توپچی‌ها انجام داد تا به تلخ‌ترین شکل ممکن امارات را به مقصد نیوکمپ ترک کند.

پیام زیبای خداحافظی اوبامیانگ از آرسنال +عکس

در این ۲ ماه به ستاره گابنی گفته شد تا باید هر چه سریع‌تر تیم را ترک کند زیرا جایی دیگر در آرسنال نخواهد داشت. او از نیوکاسل، یوونتوس و برخی تیم‌های آسیایی پیشنهاد داشت ولی پاسخ مثبت به بارسلونا داد و تصمیم گرفت تا به ژاوی تا انتهای فصل کمک کند.

اوبامیانگ با اینکه در ۲ ماه گذشته اتفاقات عجیبی را تجربه کرد ولی پیام خداحافظی جالبی در اینستاگرام نوشت و با بیان خاطرات خوش با طرفداران شمال لندنی خداحافظی کرد.

ستاره گابنی نوشت: برای طرفداران آرسنال، ممنونم از اینکه باعث شدید در ۴ سال گذشته لندن به خانه من بدل شود. ما با هم مسیر پر فراز و نشیبی را گذراندیم و شما همیشه مرا حمایت کردید. این حمایت نمی‌دانید چقدر برایم اهمیت داشت.

وی ادامه داد: من این شانس را داشتم که با این تیم جام ببرم و این افتخار نصیبم شد که کاپیتان آرسنال باشم. این افتخار را تا ابد در قلبم حفظ خواهم کرد.

پیام زیبای خداحافظی اوبامیانگ از آرسنال +عکس

اوبامیانگ گفت: من همیشه صددرصد متمرکز و متعهد به آرسنال بودم و هر چه که در توان داشتم برای این باشگاه گذاشتم. برای همین است این خداحافظی قلبم را به درد آورده ولی چه می‌شود کرد. فوتبال همین است. ناراحتم که در هفته‌های گذشته نتوانستم به تیم و هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. همه حرفم احترام به این باشگاه است و از صمیم قلبم آرزو دارم که در آینده این تیم با همه افراد آن و طرفداران به موفقیت‌های پرشماری دست یابند. عاشقتان هستم. اوبامیانگ.

ستاره گابنی امروز یا فردا قرارداد خود را با بارسلونا امضا خواهد کرد و باید دید چه زمان با تصمیم ژاوی دوباره قدم به مستطیل سبز خواهد گذاشت.

پیام زیبای خداحافظی اوبامیانگ از آرسنال +عکس

اوبامیانگ ۴ سال در آرسنال بازی کرد و در ۱۶۳ بازی توانست آمار ۹۲ گل و ۲۱ پاس گل را از آن خود کند. او تا زمان زیادی تک‌ستاره توپچی‌های لندن بود و موفق شد قهرمانی جام حذفی فوتبال انگلیس برای این تیم به ارمغان آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس