کد خبر 1334458
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷
فریبا: فدراسیون با یک شرط کارش را با اسکوچیچ ادامه دهد/ عابدزاده اشکم را در آورد!

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی می‌تواند با هدایت دراگان اسکوچیچ و البته به یک شرط در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشته باشد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا درباره برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: دست کادرفنی و بازیکنان درد نکند که زحمت کشیدند و این بازی را هم بردند. جای هواداران خالی بود و ای کاش از نزدیک حضور داشتند و تیم ملی را تشویق می‌کردند. تنها نکته این مسابقه، بازی کردن امید نورافکن در پست دفاع وسط بود. اگر بحث آینده‌نگری باشد که بد نیست، اما پست دفاع وسط انتخاب سختی است. به سیاوش یزدانی هم تبریک می‌گویم که اولین بازی ملی‌اش را انجام داد. او به موقع وارد زمین شد و توانست یکی دو ضربه سر خوب بزند.

«سه امتیاز بازی با امارات را گرفتیم و صدرنشین باقی ماندیم.» وی با بیان این جمله افزود: امارات چیزی نداشت و با وجود اینکه مالکیت و فضا را در اختیار داشتند ولی یکبار به دروازه ایران شوت نزدند و با دروازه‌بان ما تک به تک نشدند. بیشتر رو به ارسال از کناره‌ها آوردند که امیر عابدزاده توپ‌ها را جمع می‌کرد. تاکتیک خاصی از امارات ندیدم. امیدوارم ایران بتواند کره‌جنوبی را هم در بازی بعدی خود شکست دهد و به صدرنشینی‌اش ادامه دهد، چون صدرنشینی می‌تواند به سیدبندی ایران در قرعه‌کشی جام جهانی کمک کند.

بیشتر بخوانید:

شکستن طلسم ۴۵ ساله ماموریت بعدی اسکوچیچ

پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به برخی اظهارنظرها در مورد اینکه تیم ملی می‌تواند با یک مربی بزرگتر از اسکوچیچ از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند، گفت: همیشه از اسکوچیچ حمایت کرده‌ام، دلیلش هم آمار او با تیم ملی است. فکر نمی‌کنم مربی‌ای مثل اسکوچیچ توانسته باشد تیم ملی را در فاصله سه بازی به پایان مسابقات راهی جام جهانی کند. در جام جهانی ۱۹۷۸، یک بازی مانده به پایان مسابقات راهی این رقابت‌ها شدیم و در بازی آخر با تیم امید برابر کویت بازی کردیم. همیشه با استرس به جام جهانی رفته‌ایم ولی این بار با نتایج خوب و بدون استرس صعودمان را قطعی کردیم. 

فریبا خاطرنشان کرد: به جز ایران؛ ژاپن، عربستان و کره‌جنوبی بقیه تیم‌های منطقه آسیا ضعیف شده‌اند. تاکنون تیم‌هایی مثل امارات و بحرین را اینقدر ضعیف ندیده بودم. فارغ از این بحث، تیم ملی با اسکوچیچ خوب نتیجه گرفته است. این نفرات در اختیار مربی دیگری (ویلموتس) بود ولی به عراق و بحرین باختیم. آن مربی یک درخت کاشت و حالا می‌خواهد چندین میلیارد تومان پول بگیرد. وقتی مقایسه صورت می‌گیرد، مشخص است که آمار اسکوچیچ چقدر خوب بوده است. تصمیم فدراسیون فوتبال است که با اسکوچیچ ادامه دهد یا نه، ولی از نظر من می‌توان با این مربی ادامه داد، به این شرط که پشتوانه سازی کند. پیش از این گفته بودم باید دنبال تیم دوم باشند تا کم کم از این نفرات بازیکنانی به لیست اصلی اضافه شوند. در این صورت می‌توان راحت با اسکوچیچ ادامه داد.

وی با اشاره به قدردانی امیر عابدزاده از پدرش پس از دیدار با عراق و صعود به جام جهانی و بوسیدن دست احمدرضا عابدزاده گفت: وقتی این صحنه را دیدم، اشکم در آمد. می‌دانم احمدرضا چقدر برای پسرش زحمت کشید. چقدر خوب است که فرزندی قدردان پدرش باشد. بزرگ‌ترین موفقیت امیر این بود که در ایران بازی نکرد، چون اگر در ایران بود شاید خیلی‌ها می‌گفتند زیر سایه نام پدرش قرار دارد. امیر نشان داد دروازه‌بان توانمندی است و فکر می‌کنم فصل بعد در لالیگا بازی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    1 0
    فدراسیون فوتبال بایستی از اسکوچیچ بخواهد که اگر میخواهد به کارش در تیم ملی ادامه دهد بایستی فقط با همین دست فرمون برود جلو و تیمها را یکی پس از دیگری از مقابل بردارد و این امار شکست ناپذیری تیم ملی را حفظ کند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس