ایران برنده نیمه اول بازی با امارات

تیم ملی فوتبال ایران در پایان نیمه اول امارات را شکست داد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت ۱۸ امروز، هشتمین بازی خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که این بازی در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان دراگان اسکوچیچ به اتمام رسید.

داور:‌ احمد الکاف(عمان)

کمک‌ها:‌ ابوبکر العمری و رشید حامد(هردو از عمان)

کارت زرد: سعید عزت‌اللهی  و صادق محرمی از ایران

کارت قرمز: -

گل‌: مهدی طارمی(۴۵) برای ایران

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، صادق محرمی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش(کاپیتان)، مهدی طارمی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، سامان قدوس، علی قلی زاده و امید نورافکن

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب امارات: علی خصیف، بندر الاحبابی، محمد العطاس، ولید عباس، محمود خمیس، ماجد حسن، عبدالله رمضان، علی صالح، طحنون الزعابی، کایو کاندو و خلیل الحمادی

سرمربی: برت فن مارویک

دقایق حساس

دقیقه ۱۰

علی خصیف با خروج از دروازه‌ کرنر علیرضا جهانبخش را دفع کرد.

دقیقه ۱۲

پاس تند و تیز و در عمق علی قلی‌زاده به جهانبخش نرسید و دروازه‌بان امارات زودتر از کاپیتان ایران به توپ رسید.

دقیقه ۱۶

علی صالح قصد داشت با استفاده از جلو آمدن عابدزاده توپ را از میانه‌های زمین وارد دروازه ایران کند اما ضربه‌اش با اختلاف زیادی از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۱۹

روی پاس طارمی در عمق دفاع امارات، خصیف زودتر از جهانبخش توپ را در اختیار گرفت و ثانیه‌هایی هم بعد ضد حمله ملی پوشان کشورمان روی حرکت میلاد محمدی به جایی نرسید.

دقیقه ۳۲

دفع ناقص مدافع امارات روی ارسال صادق محرمی سبب شد توپ به جهانبخش برسد اما ضربه وی با اختلاف کمی از کنار دروازه خصیف راهی اوت شد.

دقیقه ۳۴

روی حرکت تیمی بازیکنان ایران، پاس پشت پای مهدی طارمی به قلی‌زاده رسید اما ضربه بدون دورخیز وی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه خصیف عبور کرد.

دقیقه ۳۶

طارمی این بار با حرکت انفرادی جهانبخش را درون محوطه جریمه امارات صاحب توپ کرد اما این بار هم ضربه کاپیتان تیم ملی از بالای دروازه حریف بیرون رفت.

دقیقه ۴۱

در ریباند کرنر ارسالی سامان قدوس، پشت محوطه جریمه امارات توپ به وحید امیری رسید اما شوت محکم و روی پای وی با اختلاف زیادی از بالای دروازه شاگردان فن مارویک به اوت رفت.

دقیقه ۴۵

ضربه سر قلی‌زاده روی ارسال جهانبخش از منطقه راست زمین به تیر عمودی سمت چپ دروازه امارات برخورد کرد اما در ریباند مهدی طارمی با ضربه پای چپ دقیق گل اول تیم کشورمان را به ثمر رساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس