کد خبر 1334197
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
احتمالاً رتبه‌بندی تا فردا نهایی می‌شود/ برخی معلمان را تحریک می‌کنند

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای رتبه‌بندی تصمیماتی گرفته شده و ایرادات در دست بررسی است؛ احتمالاً تا فردا نهایی می‌شود.

به گزارش مشرق، یوسف نوری در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب، درباره رتبه‌بندی و افزایش اعتراضات معلمان اظهار کرد: این موضوع اکنون در حال پیگیری است اما برخی افراد، معلمان را تحریک می‌کنند که سر کلاس درس نروند، این موضوع با هیچ قاعده‌ای جور نیست. 

وی افزود: خانواده‌ها با بنده تماس گرفتند که چرا معلمان سر کلاس درس نمی‌روند؟ حق دانش‌آموز در حال تضییع است. توصیه می‌کنم معلمان حضور مؤثر در کلاس درس داشته باشند وگرنه نمی‌توانیم برای گرفتن حق فرهنگیان پاسخگو باشیم.

رتبه‌بندی برای امسال نبود

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی برای امسال نبوده برای سال آینده بوده است و دولت در حال ارفاق است، هم‌اکنون دولت و مجلس توافق نظر دارند که رتبه‌بندی برای امسال هم اجرا شود.

نوری ادامه داد: درباره رتبه‌بندی تصمیماتی گرفته شده احتمالاً تا فردا نهایی می‌شود و ایرادات در دست بررسی است.

وی در ادامه درباره مشکلات قطع برق یا گاز مدرسه گفت: معافیت مدارس از پرداخت بهای انرژی در قوانین سنواتی بودجه لحاظ شده است. کمیسیون تلفیق برای سال آینده مجدد این موضوع را تصویب کرده است البته سقف آن، الگوی مصرف است و اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد مدیران مدارس به همکاران ما اطلاع دهند تا از طریق وزارت نیرو پیگیری شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    2 0
    قاعده ای از این مستدل تر که معلمی یک شغل است مثل سایر مشاغل؛ شعار نده لطفاً. در سطح من نیست کع بیام این رو برای شما توضیح دهیم، برو از نوه تون بپرسید که شغل و دستمزد چه ارتباطی باهم دارند! با این وضعیت اقتصادی حوصله ی شنیدن جوک ندارم.
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 1
    عجب وزیری !! رتبه بندی برای امسال نبوده است ؟! زمین و زمان میدانند که بنا بود از اول 1400 رتبه بندی اجرا شود که در سال 1399 تصویب شد . بعد 6 ماه کم کردین آوردین 31 شهریور 1400 که شامل بازنشسته های امسال هم بشود، حالا منکر شدین میگین برای سال بعد بوده ؟ اینجا است که میگن مارادونا رو ول کن غضنفرو بچسب . کاش وزیر نبودی و به همون معلمی ساده قناعت میکردی . کسی هم معلما رو تحریک نکرده حق خودشان را میخواهند مثل قوه قضاییه و بقیه کارکنان .
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      0 1
      کارکنان قوه قضاییه حقوقشان از معلم بدو خدمت کمتر است
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    2 0
    جناب از قله های جدیدی که فتح کردی بگو برامون :)
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      1 0
      جناب از خدا بترس!
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    2 0
    هر کسی حقوقش کمه بذاره بره،تنها حرف درست روحانی دراین سالها بوده. بنظرم هر کارمندی اعتراض میکنه باید تهدید کنن تا یکسال حقوقشونو اضافه نکنن. اگه راس میگن استعفا بدین،تا کی میخواین از بیت المال حقوق اضافه بگیرین
    • سلام IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      0 0
      ببند
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    0 0
    کارگران هم دریابید همه در تلاشن بغیر ازوزارت کار ...سرباز صفر قراره بشه 5.5 معلم 8.5اونوقت ما کارگران بااین همه سابقه و مدرک داریم 3.5میگیریم ..انتظار دارید اقتصاد وتولید هم درست بشه
  • ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    0 0
    فوق العاده خاص کادر سلامت که در سال 92در مجلس تصویب شده وتمام مراحل ان طی شده هنوز اجرایی نشده والانم که دولت به اصطلاح انقلابی هیچ واکنشی نسبت به اجتماع و درخواست های مدافعین سلامت ندارد
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    0 0
    همین خبرگزاری اعلام کرد حقوق معلمان به ۱۶ تومن رسیده. حالا تازه دارید واقعیت رو می گید! ۱۶ تومن دروغ بود که هیچ، اصل طرح هم برگشت خورده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس