بهترین راه برای خرید عطر و ادکلن اصل، خرید از یک فروشگاه عطر معتبر است. فروشگاهی که تجربه طولانی در فروش اینترنتی عطر داشته باشد و محصولاتش کامل باشد و ضمانت اصل بودن کالا داشته باشند. تعیین اعتبار یک فروشگاه مولفه های زیادی دارد که در این مطب به تفصیل راجع به آنها صحبت خواهیم کرد.

بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن چه ویژگی هایی دارد؟

 فروشگاه اینترنتی عطر چه مشخصاتی دارد؟

1- یک فروشگاه آنلاین باید حس قدم زدن در یک فروشگاه حقیقی را القا کند

زمانی که وارد یک فروشگاه فیزیکی می شوید، همیشه یک فروشنده برای راهنمایی شما، به کمکتان می آید و انواع محصولاتی که مد نظرتان است را به شما نشان می دهد. یک فروشگاه عطر خوب هم باید یک فروشنده همیشه همراه باشد و چنین امکانی را برای شما فراهم کند. چگونه؟ با دسته بندی درست و کامل انواع عطرها و نمایش مشخصات کامل یک عطر و فراهم کردن امکان جستجوی پیشرفته عطر به تفکیک مشخصات عطر مثل نت های عطر، گروه بویایی، عطار، کمپانی مادر، زمینه فعالیت برند، سال تولید و کشور سازنده، باید تمامی فاکتورهای یک انتخاب آسان عطر مناسب هر فرد را فراهم کرده و از همان ابتدای ورود کاربر به سایت تا آخر در کنار او باشد.

2-  تجربه طولانی در فروش اینترنتی داشته باشد

در ابتدای این مطلب اشاره ای کوتاه به این موضوع کردیم. فروشگاه های معتبر معمولاً سابقه طولانی در فروش اینترنتی دارند و کاربران آنها بطور روزانه نظرات مختلفی در مورد محصولات آن ثبت می کنند و همین امر نشان اعتبار بالای آن سایت در فروش اینترنتی است.

3- مشخصات کالاها کامل و مشخص باشند

یک فروشگاه عطر فعال، عمداً تمامی عطرهای موجود در بازار را در سایت موجود دارد و مشخصات تمامی عطرها را به طور دقیق و به صورتی که برای کاربر به راحتی قابل مشاهده باشد، ثبت کرده است.

بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن چه ویژگی هایی دارد؟

4- محصولات فروشگاه عطر باید قیمت مشخص داشته باشند

قیمت ارز تعیین کننده قیمت عطر است و متغیر است. یک فروشگاه عطر معتبر به طور روزانه قیمت عطرهایش را تعیین می کند و هرگز قیمت عطرهایش بالا یا پایین تر از یک محدود تعیین شده و مشخص نیست.

5- کاربران فعال باشند

بعد از مطالعه مشخصات کالا که توسط مدیر سایت در سایت ثبت می شود. مطالعه نظر کاربران در مورد یک عطر، راهنمای فوق العاده ای برای خرید عطر خواهد بود.

با توجه به اینکه در فروشگاه های اینترنتی عمدتاً کالاهایی عرضه می شوند که قابل استفاده عموم مردم هستند، اغلب کاربران اقدام به درج نظر در مورد کالاها می کنند. فروشگاه عطر هم از این قائده مستثنی نیست و اغلب کاربران نظرات خود را در مورد نحوه عملکرد فروشگاه و عطر زیر آنها ثبت می کنند. بنابراین از میزان نظرات کاربران در مورد عطرها می توان تا حدود زیادی به قابل اطمینان بودن فروشگاه و میزان فروشش پی برد.

6- تخفیف هیجان انگیز داشته باشد

تخفیف یکی از بهترین کارهایی است که می تواند هیجان وصف نشدنی در کاربر ایجاد کند و یک خرید رضایت بخش را برای او رقم بزند. اکثر فروشگاه های فعال در هر حوزه ای پیشنهادات ویژه و تخفیفات روزانه دارند و با این کار علاوه بر فروش بیشتر باعث جذب مشتریان بیشتر می شوند.

بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن چه ویژگی هایی دارد؟

7- نشان ملی ثبت و نماد اعتماد الکترونیکی

فروشگاه عطر معتبر باید دارای نشان ملی ثبت در رسانه های دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیکی باشد تا کاربر با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید از آن نماید.

8- ارائه فاکتور معتبر و ضمانتنامه اصالت کالا

یک فروشگاه عطر معتبر باید با ارائه فاکتور معتبر و ضمانتنامه اصالت کالا برای هر کدام از عطرهایش یک خرید اطمینان بخش با خیال آسوده برای مشتریانش فراهم کند.

9- پرداخت آسان

پرداخت اینترنتی و پرداخت کارت به کارت و پرداخت در محل، سه نوع پرداختی است که معمولا در فروشگاه های آنلاین برای کاربران قابل انتخاب است. هر کاربری می تواند هر کدام از این انواع را هر طور که راحت تر است انتخاب کند و فروشگاه عطر موظف است، پرداخت امنی را برای او فراهم کند.

3-  ارسال سریع

آخرین مرحله خرید عطر که بسیار مهم است  ارسال سریع و به موقع عطر است. معمولاً این زمان، موقع ثبت سفارش عطر مشخص می شود.

بهترین فروشگاه اینترنتی عطر را چگونه پیدا کنیم؟

کدام فروشگاه اینترنتی عطر است که مشخصات بالا را داشته باشد و بدون دلهره از آن خرید کنیم؟ به طوری که از اصل بودن عطرهای عرضه شده در آن فروشگاه اطمینان داشته باشیم و مطمئن باشیم عطر اورجینال خریداری می کنیم!

فروشگاه عطرِ عطرافشان با بیش از 10 سال سابقه در فروش اینترنتی عطر و ادکلن مردانه و زنانه و بیش از 50 هزار کاربر فعال، سالهاست در زمینه فروش عطرهای اصل و اورجینال فعالیت می کند. این فروشگاه عطر با دارا بودن نشان ملی ثبت در رسانه های دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیکی، خاطر کاربران در اصالت فروشگاه و محصولاتش را راحت کرده است. عطرافشان با عرضه انواع عطرهای اصل از برترین برند های عطر در سرتاسر جهان، با قیمت بسیار مناسب و ارائه فاکتور معتبر برای عطرها، خریدی اطمینان بخش و خاطره انگیز برایتان رقم خواهد زد.

پیشنهاد می کنیم، سری به فروشگاه عطرافشان به نشانی atrafshan.ir بزنید و با مشاهده انواع عطرها و مطالعه مشخصات و نظرات کاربران بهترین عطر مناسب شرایط و سلیقه فردیتان را انتخاب کنید.

اطلاعات تماس فروشگاه

تلفن: 021-86028431      021-55609828 

ایمیل: info@atrafshan.ir

(شنبه تا چهارشنبه 10 الی 17 و پنج شنبه 10 الی 14)

ارتباط از طریق تلگرام / واتساپ : 09218158953


این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس