آقایی:‌ به‌زودی می‌گویم چه خیانت‌هایی در حق آلومینیوم و مردم اراک می‌شود/ اجازه نمی‌دهم با آبرویم بازی کنند، باید پولم را بدهند

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، این باشگاه باید حق و حقوق او را بدهد و اینکه اجازه نخواهد داد با آبرویش بازی کنند.

به گزارش مشرق، میثم آقایی درباره نامه رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم که او را در اختیار باشگاه قرار داده است، گفت: بعد از بازی با پدیده مشهد، قرار بود باشگاه حق و حقوق بازیکنان را بدهد تا پرداختی‌ها به ۵۰ درصد برسد. من فردای بازی دیدم که پیامک واریز نیامد و روز بعد هم منتظر ماندم، اما خبری نشد به همین دلیل به باشگاه رفتم تا بدانم ماجرا چیست. من از باشگاه پرسیدم چرا به حساب من پولی واریز نشده است که گفتند در لیست مازاد رسول خطیبی قرار دارم. من هم پرسیدم پس چرا این موضوع را رسانه‌ای نمی‌کنند که باشگاه گفت صلاح نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: من به آقای محرابی گفتم اگر هم مرا نمی‌خواهید مشکلی نیست ولی چرا حق و حقوقم را ندادید که به من گفت خطیبی دستور داده است که به حساب میثم آقایی پولی واریز نشود. من هم گفتم تا زمانی که نامه رسمی ندهند در تمرینات شرکت می‌کنم که در نهایت این نامه را روز جمعه به من دادند و به صورت طلبکارانه از من خواستند که در تمرینات شرکت نکنم. حتی در این نامه این موضوع را روشن نکردند که من در لیست مازاد هستم یا خیر، ولی باید بگویم که من در تمرینات حاضر خواهم شد.

آقایی همچنین خاطرنشان کرد: من برای این تیم زحمت کشیدم و عرق ریختم و اگر مرا نمی‌خواهند باید تا ریال آخر پولم را بدهند تا به صورت دوستانه از تیم جدا شوم در غیر این صورت در تمرینات حاضر خواهم شد. اینطور نمی‌شود که هم پولم را ندهند و هم بگویند از تیم برو. من اجازه نمی‌دهم که با آبرویم بازی کنند و به شخصیتم توهین شود.

بیشتر بخوانید:

بازیکن استقلال به تیم خطیبی نزدیک شد

وی با بیان اینکه بهتر است سرمربی تیم دلیل این اتفاق را بگوید، تصریح کرد: خطیبی باید بگوید که به چه دلیلی مرا در اختیار باشگاه قرار داده است. آیا من مشکل اخلاقی دارم؟ آیا حاشیه‌ای درست کردم یا اینکه مشکل فنی دارم؟ من ۹ بازی برای تیم انجام دادم و چهار پاس گل دادم در ضمن آمار من در سایت‌های معتبر آنالیز مشخص است و می‌توانید تأثیرگذاری مرا به نسبت دقایقی که بازی کردم محاسبه کنید. در ضمن از لحاظ دوندگی هم به آمارهای جی پی اس مراجعه کنند که خودشان به ما می‌دادند و من از لحاظ دوندگی جزو چهار پنج نفر اول تیم هستم. من مشکلی با این ماجرا ندارم، ولی بهتر است سرمربی تیم بگوید به چه دلیل مرا در لیست مازاد قرار داده است.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که «چرا خطیبی برادرش سجاد آقایی را هم در لیست مازاد قرار داد؟»، اظهار داشت: بهتر است این را از خودش بپرسید. چطور می‌شود به سجاد در ۱۵ هفته فقط یک دقیقه بازی می‌دهد و این بازیکن را کنار می‌گذارد؟ خطیبی چگونه فهمیده که سجاد از لحاظ فنی نمی‌تواند به تیم کمک کند آن هم در حالی که به او بازی نداده است؟! اگر سجاد خوب نیست پس چرا در ابتدای فصل او را جذب کرد؟

کاپیتان آلومینیوم با بیان اینکه دوست دارد دلیل کنار گذاشتنش از تیم را بداند، یادآور شد: برداشت من این است که سرمربی تیم با من خصومت شخصی دارد. من برای آلومینیوم زحمت کشیدم و از لیگ دسته دوم که با اتوبوس سفر می‌کردیم کنار تیم بودم. من به تیمم عرق و تعصب دارم، ولی اجازه نمی‌دهم با آبرویم بازی کنند. امروز به باشگاه می‌روم تا صحبت کنم، ولی حرف‌های زیادی دارم که به‌زودی خواهم گفت. به‌زودی می‌گویم که چه خیانت‌هایی در حق مردم اراک و آلومینیوم می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    ما که از بچگی هم توی اراک زندگی می کردیم مدام آب و هوای آلوده داشتیم . دیگه کارهای آلومینیومی ها برامون عادیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس