نماینده حزب الله: اسرائیل، نماینده آمریکا برای تطمیع کشورهای منطقه است

«محمد رعد» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان دوشنبه شب بار دیگر هشدار داد که اسراییل به نمایندگی از آمریکا در صدد تطمیع کشورهای خاورمیانه مانند امارات، ترکیه است.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری "النشره" لبنان، رعد طی سخنانی اظهار کرد: همچنین آمریکا به کشوری که تسلیم نمی‌شود دستور ایجاد خرابکاری در آنجا را می‌دهد و می‌گوید سیستم بانکی‌اش را نابود کنید، همان‌گونه که در لبنان روی داد.

سخنان رعد همزمان با سفر  اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی به امارات و دیدار او با «محمد بن زاید آل نهیان»، ولیعهد ابوظبی انجام می شود که در آن روابط دوجانبه و منطقه‌ای از جمله عملیات یمن در امارات مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: لبنان کشوری است که به دنبال دفاع از حاکمیت خود با خون فرزندانش است؛ اما [از نظر آمریکا] این کشور نباید سر خود را بالا نگه دارد و مطلوب ایالات متحده است که تحقیر شده و تسلیم باشد تا در صف واشنگتن بایستد و در برابر تمامی دستورات دولت آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی سر تسلیم فرود آورد.

رعد خاطر نشان کرد: امروز  لبنان در شرایط بحرانی فشار و محاصره به سر می‌برد که مردم آن از لقمه نانی هم برای زندگی محروم شده‌اند.

وی در ادامه : نهادهای ما در این مملکت در حال نابودی هستند و هدف دشمن این است که با مشکلات اقتصادی و گرسنگی عزت از ما سلب شود و در برابر اراده دشمن سر تسلیم فرود آوریم.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تأکید کرد: کسی که می‌تواند در این رویارویی [با دشمن] استوار بایستد، صاحب آرمان، تعهد، عزت و کرامت است.

وی افزود:  زمانی که آنها را شکست دادیم و به یک محور گسترده در امتداد منطقه تبدیل شده‌ایم و باید شروط خود را دیکته کنیم.

رعد با بیان اینکه آمریکا درصدد نابودی سیستم بانکی ما است، تاکید کرد: سیستم بانکی لبنان ساخته ما نیست، بلکه با اراده‌های خارجی ساخته شده و تحت نظارت خزانه‌داری آمریکا است و هیچ پولی بدون نظارت وزارت دارایی این کشور به بانک‌های ما وارد نمی‌شود.

سخنان این عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان چند روز پس از آن بیان می شود که وزارت خزانه داری آمریکا اول بهمن ماه سال جاری تحریم هایی را علیه افراد و شرکت هایی به بهانه ارتباط با حزب الله لبنان اعمال کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس