کد خبر 1333863
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
لمپارد سرمربی اورتون شد

فرانک لمپارد به عنوان سرمربی تیم فوتبال اورتون انتخاب شد.

به گزارش مشرق به نقل از ساکرنت،  طبق گزارش رسانه‌ها، یک سال پس از اخراج از چلسی، فرانک لمپارد فرصت جدیدی در لیگ برتر پیدا می‌کند و این بازیکن سابق چلسی به عنوان سرمربی اورتون انتخاب شد.

این مربی ۴۳ ساله جانشین رافا بنیتز می شود که اوایل این ماه اخراج شد. جو ادواردز به عنوان دستیار سرمربی و پل کلمنت به عنوان مربی تیم به او خواهند پیوست.

لمپارد گفت: برای من افتخار بزرگی است که نماینده و مدیریت باشگاهی به اندازه و سنت باشگاه فوتبال اورتون باشم. من برای شروع بسیار تشنه هستم. پس از صحبت با مالک، رئیس و هیئت مدیره، به شدت اشتیاق و جاه طلبی آنها را احساس کردم. امیدوارم آنها جاه طلبی من را احساس کنند.

او ادامه داد: شما می توانید اشتیاق هواداران اورتون به باشگاه خود را احساس کنید. این عطش بسیار مهم خواهد بود.   من فکر می کنم اورتون یک باشگاه منحصر به فرد است که واقعاً می توانید درک کنید که هواداران چه چیزی را می خواهند ببینند. اولین چیزی که آنها می خواهند مبارزه و میل است و این باید همیشه پایه و اصول ما باشد. اولین پیام من به بازیکنان این خواهد بود که باید این کار را با هم انجام دهیم.

لمپارد که به عنوان بازیکن چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و سه بار قهرمان انگلیس شده است، دوران مربیگری خود را در تیم دسته دومی دربی کانتی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۹ راهی چلسی شد.  پس از شروع ضعیف فصل، در ابتدای سال ۲۰۲۱ او از سمت خود برکنار و توماس توخل جانشین او در تیم فوتبال چلسی شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس