معاون وزیر آموزش و پرورش

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان گفت: با هماهنگی‌های لازم قرار است اشکالات شورای نگهبان برطرف و قبل از اتمام سال بتوان طرح رتبه بندی را اجرا کرد.

به گزارش مشرق، صادق ستاری‌فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت طرح رتبه بندی فرهنگیان و همچنین نگاه وزارت به این طرح اظهار کرد: وزیر هفته گذشته در جلسه هیأت دولت با آقای مخبر و سازمان برنامه هماهنگی لازم را انجام دادند و قرار است موافقت دولت با اشکالات شورای نگهبان انجام بگیرد و برای رفع آنها و اشکال بار مالی برطرف شود.

وی گفت: خوشبختانه کمیسیون نیز همراهی لازم را دارد و این هماهنگی میان مجلس و دولت انجام شده تا  اشکالات شورای نگهبان برطرف شود.

معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: وزارت در این مدت سعی کرده آیین نامه را به گونه‌ای پیش‌بینی کند که قبل از اتمام سال بتوان طرح رتبه بندی را اجرا کرد.

ستاری‌فرد در خصوص برنامه‌های خود در این معاونت عنوان کرد: موضوع جدی در بحث تربیت بدنی در وزارت آموزش و پرورش بحث هدایت ورزشی مبتنی بر سند تحول بوده که با زیرساخت‌ها و مدارس و نیروی انسانی که داریم به این سمت حرکت خواهیم کرد.

وی یادآور شد: اعتقاد داریم که اگر قرار است ورزش در کشور عمومی شده و ورزش همگانی و حرفه‌ای در کشور رشد و توسعه پیدا کند، پایگاه آن مدارس است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 1
    دوباره رتبه بندی به تعویق افتاد، فکر کنم رفت تو سال یازدهم! خخخخخ
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 1
    فقط معلما رو بخورانید بقیه هم نگاه کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس