موافقت مجلس با لایحه پروتکل بین ایران و شورای فدرال سوئیس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لایحه پروتکل بین دولت ایران و شورای فدرال سوئیس برای اجتناب از اخذ مالیات مضاعف موافقت کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل اصلاح موافقتنامه (۵) آبان ۱۳۸۱ هجری شمسی (۲۷ اکتبر ۲۰۰۲) میان دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس برای اجتناب از اخذ مالیات مضاعف در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه و پروتکل آن موافقت کردند.

بر اساس ماده واحده این لایحه، سند الحاقی (پروتکل) بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس به منظور اصلاح موافقتنامه (۵) آبان ۱۳۸۱ هجری شمسی (۲۷ اکتبر ۲۰۰۲) میان دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس برای اجتناب از اخذ مالیات مضاعف در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه و سند الحاقی (پروتکل) آن مشتمل بر یک مقدمه و (۸) ماده به شرح پیوست، تصویب و به دولت اجازه مبادله اسناد آن داده می‌شود.

بر اساس تبصره این ماده، رعایت اصول هفتاد و هفتم (۷۷)، یکصد و بیست و پنجم (۱۲۵) و یکصد و سی و نهم (۱۳۹) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در اجرای این موافقتنامه الزامی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد جوادی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    یعنی کسانی که حساب بانکی خود در سوئیس را با پول مردم ایران پر کرده اند نیاز نیست مالیات به سوئیسی پرداخت کنند؟ اگر اینچنین است مرحبا به نمایندگان مردم دار احسنتوم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس