فرمانده آمریکایی یگان نظامی زنان و کودکان داعش بازداشت شد

دادستان های فدرال آمریکا اعلام کردند که فرمانده آمریکایی یگان نظامی زنان و کودکان داعش در سوریه بازداشت شده و برای محاکمه به منطقه شرقی ویرجینیا آورده شده است.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه آمریکایی واشنگتن پُست، دادستان های فدرال آمریکا اعلام کرد که یکی از معلمان سابق ایالت «کانزاس» پس از اینکه در سال ۲۰۱۹ میلادی به گروهک تکفیری- تروریستی داعش پیوست، فرمانده یگان نظامی زنان و کودکان در این گروه شد.

بر اساس ادعای این روزنامه آمریکایی، وی «الیسون فلوک اکرن» (Allison Fluke-Ekren) ۴۲ ساله نام دارد که چندی پیش در سوریه بازداشت شد و برای محاکمه به منطقه شرقی ویرجینیا آورده شده است.

گزارش ها در این خصوص حاکیست: وی در حال برنامه‌ ریزی برای انجام یک حمله تروریستی در یکی از دانشگاه‌ های آمریکا نیز بود. «الیسون فلوک اکرن» به زنان و کودکان استفاده از اسلحه، نارنجک و کمربندهای انتحاری را آموزش می‌ داد.

این در حالیست که در دوران مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ میلادی که به پیروزی دونالد ترامپ منتهی شد، وی در مناظره با هیلاری کلینتون رقیب دموکرات خود آشکارا فاش کرد که باراک اوباما دولت وقت این کشور گروهک تروریستی داعش را در غرب آسیا ایجاد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    1 0
    (فارغ از متن این خبر) لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس