حضور رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا

رئیس جمهور گفت: دولت با فعال کردن و حمایت از اقتصاد دریا، اقتصاد گردشگری و اقتصاد کشاورزیِ استان گیلان به دنبال آبادانی و ارتقای سطح استان و رفع مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی مردم است.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در نشست خبری پایان سفر به استان گیلان اظهار داشت: رئیس جمهور نسبت به آحاد مردم و جمهور احساس وظیفه و مسئولیت می‌کند و با تمام وجود به دنبال رفع دغدغه‌ها و مشکلات همه مردم هستیم.

بیشتر بخوانید:

رییس جمهوری: جبران کاستی‌ها نباید معطل مقصریابی شود

دولت به دنبال رشد و آبادانی و رفع مشکلات استان گیلان است

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌ها و مواهب خدادادی استان گیلان اظهار داشت: گیلان از نعمت جنگل، دریا، خاک حاصلخیز، هوای دلنشین و نیز مفاخر و علماء و سرداران بزرگی برخوردار است و این ظرفیت‌ها می‌تواند پشتوانه بزرگی برای رشد و تعالی این استان باشد.

ببینید:

عکس/ نشست خبری رییس جمهور در گیلان

رئیسی تاکید کرد: حفظ و صیانت ا ز جنگل، ساحل و زمین ضرورت اجتناب ناپذیر است و باید با هرگونه تجاوز به این نعمت‌ها مقابله کرد.

دولت به دنبال رشد و آبادانی و رفع مشکلات استان گیلان است

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: استان گیلان با توجه به موقعیت جغرافیایی می‌تواند مرکزیت کشور در تبادلات تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه شمالی باشد.

رئیسی در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات و تصمیم دولت برای آزادسازی سواحل تاکید کرد: برای سواحل حریمی در قانون تعیین شده است که باید مورد توجه همه دستگاهها قرار بگیرد و هیچ دستگاه اداری و حکومتی حق ندارد مانع استفاده مردم از حقوق‌شان باشد و نقض این مقررات به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

رئیس جمهور گفت: دستگاههای اداری باید بیش از دیگران خود را موظف به رعایت مقررات و حقوق مردم بدانند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس