کد خبر 1332663
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
اسکوچیچ: فقط از همگروهی با یک تیم در جام جهانی می‌ترسم / این اتفاق باعث گریه من خواهد شد

سرمربی تیم ملی در خصوص صعود ایران و شرایط این تیم در جام جهانی گفت و گوی جالبی با یک رسانه کروات داشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه گذشته در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم عراق رفت و با تک گل مهدی طارمی به پیروزی رسید. ایران با این پیروزی، صعود زودهنگامی را به مسابقات جام جهانی تجربه کرد.

دراگان اسکوچیچ درباره برد برابر عراق که منجر به صعود ایران شد، به حساسیت‌های این مسابقه اشاره کرد و در مصاحبه‌ با سایت  hrt کرواسی گفت: این بازی چیزی شبیه به دیدار کرواسی - صربستان است. برای ایرانی‌ها این مسابقه خیلی اهمیت داشت. از کاری که در تیم ملی ایران انجام دادم خوشحالم و به آن افتخار می‌کنم. بازی مقابل هواداران ایران فوق‌العاده بود. حتی می‌توانست قانع‌کننده‌تر باشد ولی بعد از بازی خیلی خوب جشن گرفتیم.

اسکوچیچ در خصوص کسب ۱۳ برد و یک تساوی با تیم ملی ایران یادآور شد: این تقریباً عالی است اما مشکلات زیادی وجود داشت. بازی‌های زیادی تحت فشار بودیم. در قسمت اول (مرحله دوم انتخابی جام جهانی) اجازه نداشتیم حتی یک امتیاز از دست بدهیم. اکنون به دلیل پروتکل‌های بهداشتی، این شرایط بسیار سخت شده است. افتخار می‌کنم که همه چیز را به دست آوردیم. به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ برای جام جهانی حفظ شود

سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به جشن و شادی مردم بعد از صعود به جام جهانی یادآور شد: این شادی و خوشحالی بزرگی بود. دیروز از سرتاسر ایران برایم فیلم‌هایی فرستادند. دیدن این همه شادی خوب بود. خوشحالم که ایران را خوشحال کردیم. ایران یک کشور فوتبالی است و برای مردم اینجا معنی زیادی دارد.

اسکوچیچ همچنین درباره دلایل موفقیتش در تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: من به‌عنوان مربی به بلوغ رسیدم و روی خودم خیلی کار کردم. تیم و ذهنیت -فوتبال ایران- را هم می‌شناختم، بنابراین وقتی هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفتم اینها خیلی به من کمک کرد.

وی درباره سومین صعود متوالی ایران به جام جهانی گفت: باید خوب آماده شویم. در برخی از پست‌ها کمبودها و کسری‌های مشخصی داریم و در برخی دیگر از پست‌ها واقعاً قوی هستیم، حتی در مقیاس جهانی. ما مهاجمان درجه یک جهانی داریم. فکر می‌کنم می‌توانیم کارهای خوبی در جام جهانی قطر انجام دهیم.

یکی از مسائلی که بارها از اسکوچیچ سئوال شده است، بحث تقابل احتمالی‌اش با تیم ملی کرواسی در جام جهانی است. اسکوچیچ حالا که صعود تیم ملی ایران به جام جهانی قطعی شده است، به این سئوال به این شکل پاسخ داد: همه در مورد این موضوع از من سئوال می‌پرسند. نمی‌دانم چگونه از نظر احساسی با آن برخورد کنم. احتمالاً گریه می‌کنم.

اسکوچیچ در پایان گفت: این یک تجربه و وسوسه عالی خواهد بود. خواهیم دید که قرعه‌کشی چطور خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    17 27
    آقاي اسكوچيچ بردن تيم هاي عراق سوريه و لبنان كه سالهاست در جنگ داخلي و خارجي و بدترين شرايط اقتصادي و بي ثباتي سياسي هستن و يا امارات جزيره اي كه بيشتر از نصف جمعيت آن مهاجر براي كار به آنجا آمده اند براي ايران بزرگ با بازيكنان بااستعداد كه در ليگ هاي خارجي مشغول هستن افتخار ندارد افتخار زماني است كه به دور دوم صعود كني
    • جبم IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      18 5
      اینقدر جفنگیات نگو. زمان کی‌روش یادته تیم ملی به همین عراق باخت و از فینال باز موند.
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    12 4
    سلام.به‌یقین‌بااین‌تیم‌درجام‌جهانی‌یکی‌ازموفقترین‌تیمها‌خواهیم‌بود.برای‌اینکه‌میخواهندازعزیزی‌خادم‌درافکارعمومی‌یک‌بت‌‌بسازند.!!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    7 9
    فرق کیروش با امثال او در چنین‌چیزهایی است. غیرت کیروش را در بازی با پرتغال فراموش نمی کنم.
  • عماد IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    19 6
    از حسودان داخلی بترس
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    6 17
    جنع کن کاسه کوزتو .
  • mojtaba SE ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    9 8
    البثه من به میهن دوستی اسکوجیج کاملا احترام میگذارم و شخصا ایشان رو دوست دارم ,و امیدوارم خودش رو نفروشه که با مهارتهای کیروشی تیم رو تو همان مرحله گروهی با آه و ایکاش اوت کنه....اما در مورد میهن پرستی خودم به اسکوچیچ میگم ,عزیزم ,سخت نگیر یا رول بازی نکن و گریه هم نکن.چون فردوسی میگه .میازار موری که دانه کش است..جام جهانی اگر اوت شدی همان شب برو تو کشورکت گریه کن ،به هر دلیلی که تونستی پیدا کنی ,چون اصلا مهم نیست .پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر عزیزم
    • بهزاد غلامی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      4 1
      خدایش خودفهمیدی چی گفتی؟!!؟تعصب هرکس به کشور وپرچمش یه چیز طبیعیه،شما انتظار نداشته باشید اسکوچیچ به کشورش تعصب عشقی نداشته باشه.اما‌درحال حاضر توایرانه چیه ایران هم تعصب داره،البته در اول کرواسی بعد ایران واین نشان از حرفه ای بودنشه،هیچ وقت یه بچه رو نمیتونی از عشق به مادری که اون رو به دنیا آورد دور بکنی،
  • حامد IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    6 0
    مواظب حرفات باش آقای اسکوچیچ که مثل اون دفعه باعث سوء استفاده بدخواهان نشه . انشاله در جام جهانی موفق میشیم
  • رادمان IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    3 0
    فقط کیروش اسکوچیچ بدون حاشیه وا دادعا و با یک صدم پول ویلموتس و کیروش واقعا عالی کار کرده
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    1 2
    آقای اسکوچیچ شما در تقابل احتمالی با کرواسی گریه می‌کنی چون مثل کی روش حرفه‌ای نیستی . فقط تعصب و غیرت کی روش بود که مقابل کشور خودش مثل یک ایرانی اصیل قرار گرفت و تا مرحله حذف تیم ملی کشورش پیش رفت
  • مجتبی از زنجان IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    3 1
    آقای اسکوچیچ نگران نباش لیدرها تو قطر جوری تشویق میکنند مثل جام جهانی روسیه برزیل هم میبازه
    • رضا IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      0 0
      ایشالله موفقیت روز افزون تیم ملی کشورمان
  • شیر علی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    6 0
    تیم ملی فوتبال ایران نایب قهرمان جام جهانی میشه بعضی ها ممکن بگن نه ، خواهیم دید و بعضی ها ممکن بگن حالا که تا فینال همه را شکست می دهیم چرا قهرمان نشویم !!! این خواست و تقدیر خداست که هیچ کاری از دست کسی بر نمی آید ، ولی من به همه خوشحالی های اون برد ها فکر می کنم و امیدوارم که بخاطر شکست فینال ، بعضی ها جنبه آن را داشته باشند و احساسات خودشون کنترل کنن . حمد و سپاس خدایی که قادر و توانست .
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    1 0
    برو که هم ما خوشحال بشیم و هم تو نترسی
  • شهاب IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    تو انجام دادی. ااااخ تا. بری جام جهانی مشخصه میشه انشالله امیری تا آن موقع مصدوم. شجاع و کنعانی هم مصدوم. احمد نور هم نمیاد پس آن موقع ببر اگر مربی بودی 4تیم بدبخت نمی‌کردی. تو از فوتبال هیچ یاد نداری فقط. گردش بلدی بزن زیرش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس