برادر سعد الحریری وارد رقابت‌های انتخاباتی می‌شود

بهاء الحریری، برادر سعد الحریری بعد از آنکه برادرش با صدای بغض آلود از کناره‌گیریش از سیاست خبر داد، اعلام کرد که در انتخابات پارلمانی آتی شرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، چند روز بعد از تعلیق فعالیت سیاسی، «سعد الحریری»، برادر او «بهاء الحریری»، پسران «رفیق الحریری»، نخست وزیر سابق لبنان اعلام کرد که در انتخابات پارلمانی آتی شرکت خواهد کرد.

او طی بیانیه‌ای گفت که «باید تأکید کرد که نه دین، نه اخلاق و نه تربیت ما به عنوان فرزندان "شهید" رفیق الحریری اجازه می‌دهد که از مسئولیت خود در برابر قرار دادن امکاناتمان در راه پیشرفت لبنان شانه خالی کنیم.»

به گزارش شبکه الجدید لبنان، حریری گفته که وارد «نبرد بازپسگیری کشور و حاکمیت آن از اشغالگرانش» خواهد شد و راه پدرش را ادامه خواهد داد.

سعد الحریری، رئیس جریان المستقل لبنان و نخست وزیر سابق این کشور دوشنبه این هفته در نشستی مطبوعاتی در بیروت اعلام کرد: « تصمیم گرفتم خود را برای انتخابات پیش رو نامزد نکنم و هیچ نامزدی نیز به نام جریان المستقبل وارد عرصه انتخابات نخواهد شد.»

او بغض‌کنان ادعا کرد، ما همچنان در خدمت به مردم، ملت و وطنمان حاضریم اما تصمیم تعلیق هر نوع فعالیت در قدرت یا سیاست هم به معنای سنتی آن پا برجا خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس