کد خبر 1332448
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
مادر سه شهید در مشهد آسمانی شد

مادر شهیدان عادل، خالق و جمال الحداد (تقوی) در مشهد به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مرحومه کوکب تقوی مادر شهیدان عادل، خالق و جمال الحداد، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج دوری از فرزندان رشیدش روز پنجشنبه در سن ۸۸ سالگی به علت کهولت سن در مشهد درگذشت.  

مراسم تشییع پیکر این اسوه صبر و مقاومت روز شنبه نهم بهمن ماه پس از نماز ظهر و عصر در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار و پیکر این مادر فداکار در رواق دارالحجه حرم حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) آرام خواهد گرفت.

حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی درگذشت این اسوه صبر و استقامت را تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر جزیل از خداوند منان مسئلت کرد.

خانواده تقوی (الحداد) که ایرانی الاصل هستند در دوران انقلاب اسلامی ساکن عراق بودند که به دلیل طرفداری از انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی (ره) سه فرزند و داماد این خانواده (محمد خلیفاوی)، توسط دولت بعث عراق در نجف دستگیر و پس از شکنجه‌های فراوان در زندان ابوغریب بغداد در اول شهریور ۱۳۵۹ به شهادت رسیدند.   

پدر این شهدا حاج حسین تقوی (الحداد) در سال ۱۳۹۴ در سن ۸۳ سالگی آسمانی شد و پیکر وی در صحن جمهوری حرم مطهر رضوی تدفین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    3 0
    مادران همیشه اسوه صبر هستن.روح همه رفتگان شاد.
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    4 0
    خداوند بر علو درجات این مادر بزرگوار که اسوه ایمان و ایثار است بیفزاید. ان‌شاءالله همنشین صدیق طاهره(س) باشند
  • فردین FR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    2 0
    رحمة الله عليهم و اسكنهم فى الجنه يارب العالمين. روحت شاد مادر گرامی شهیدان بخون خفته ما برادران حداد تقوی و با سیدة النساء العالمين حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها محشور باد.
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    2 0
    انشاا... دستگیر ما در این دنیا و آخرت باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس