ضربه دوم «عصای موسی» به رژیم صهیونیستی رسانه‌ای شد

گروه هکری «عصای موسی» در دو پیام از یک غافلگیری برای وزارت جنگ رژیم صهیونیستی پرده برداشت.

به گزارش مشرق، گروه هکری «عصای موسی» که همزمان با روز جهانی صیانت از اطلاعات داده‌ها پرده از برخی از فعالیت‌های خود علیه رژیم صهیونیستی برداشته، از یک غافلگیری برای وزارت جنگ این رژیم سخن گفت. 

مشاهده تصاویر منتشر شده در کانال این گروه نشان می‌دهند که ظاهرا این تصاویر از دوربین‌های امنیتی مدار بسته گرفته شده است، به گفته این گروه تصاویر متعلق به دوربین‌های مدار بسته شرکت پدافندی اسرائیلی رافائل هستند. 

یادآوری می‌شود شرکت تسلیحات نظامی پیشرفته رافائل قبل‌تر به نام سازان توسعه تسلیحاتی رافائل مشهور بود که شاخه توسعه و تولید تسلیحات رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود. 

یکی از ماموریت‌های این شرکت، تولید و توسعه فن‌آوری‌های جنگی برای ارتش صهیونیستی است و رسما یکی از بخش‌های وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بود و در همین چارچوب کار صادرات تسلیحات را به شکل علنی و محرمانه به عهده دارد. 

هکرها در پیام خود نوشته‌اند: این تازه اول کار است، بعدا محل کار و اقامت مسئولین عالی‌رتبه را به شما نشان خواهیم داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    6 0
    عصای موسی ع پاداش مامسلمین است که پیامبری موسی ع وعیسی بن مریم را با جان ودل دوست داریم و این خواسته خدا و پیامبراکرم ص است که بین رسل و انبیا فرق نمی گذاریم همانطور که خاتم الانبیا ص را از جان خود بیشتر دوست داریم این ارادت ماست وبدون شک احترام ما از یهود و مسیحی بیشترازاکثریت آنهاست . این دو پیامبر خواهند آمد تا بگویند امام زمان عج مسلمین همان منجی از نوه های رسول الله ص است . دستتان درد نکند . درگذشته گاهی فکرمیکردن شاید صهیونیستها دست در بعضی فتنه ها ندارند اما بزرگان ما ثابت کردند اسراییل رب الفتنه هست وهرجا فتنه ای بود به نحوی کارآنهابود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس