کد خبر 1331642
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
وضعیت دعوای رقبای ایران بر سر رژیم صهیونیستی

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق درباره آخرین وضعیت اختلاف آنها با فدراسیون لبنان بر سر رژیم صهیونیستی صحبت کرد.

به گزارش مشرق، ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق و عضو باشگاه ام صلال قطر، این روزها و قبل از بازی با تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ جنجال آفرین شده است.

ماجرا از زمانی آغاز شد که دولت لبنان ویزای ایمن حسین را به دلیل ورود این بازیکن در سال ۲۰۱۸ به سرزمین های اشغالی فلسطین صادر نکرد.

 وضعیت دعوای رقبای ایران بر سر رژیم صهیونیستی

ایمن حسین از مرز زمینی از طریق اردن وارد خاک فلسطین اشغالی شده و مهر نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر در پاستورتش وجود دارد. به همین خاطر دولت لبنان از صدور ویزا برای این بازیکن امتناع کرد. براساس قوانین لبنان، شخصی که وارد اراضی اشغالی شده، امکان حضور در این کشور را ندارد.

فدراسیون عراق برای از دست ندادن این بازیکن در بازی با لبنان که بعد از دیدار با ایران است، وارد عمل شده و به کنفدراسیون آسیا شکایت کرده است.

AFC با ارسال نامه ای به فدراسیون عراق اعلام کرد که در مسائل امنیتی کشورها دخالت نمی کند و این فدراسیون باید همتای لبنانی خود را راضی کند.

 وضعیت دعوای رقبای ایران بر سر رژیم صهیونیستی

مسئول فدراسیون فوتبال عراق اظهار داشت: مسئولان دولت لبنان همچنان بر مواضع خود اصرار دارند و ویزای ایمن حسین را صادر نمی کنند. دلیل این امر ورود وی به سرزمین های اشغالی با ویزای رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما اعلام کرد در مسائل امنیتی دخالتی ندارد و باید دولت لبنان و میزبان تصمیم گیرنده باشند. به همین خاطر در حال رایزنی هستیم تا مسئولان دولت لبنان را راضی کنیم اما همچنان اصرار بر عدم صدور ویزای این بازیکن دارند. به نظر می رسد ایمن حسین بازی با لبنان را از دست خواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    1 0
    همین درسته.مشروعیت دادن به اشغالگر نباید شروع بشه .حتی از یه بازیکن ساده فوتبال.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس