کد خبر 1331197
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
تویوتا

تویوتا سکویا ۲۰۲۳ پیش از رونمایی در ۲۵ ژانویه، ارائه شد.

به گزارش مشرق، سکویا، همواره خودرویی بوده که به دلیل تولید لندکروزر، فوررانر و پرادو مورد استقبال قرار نگرفت. حالا تویوتا تصمیم دارد برای سال ۲۰۲۳ نسل جدید سکویا را با تغییرات ظاهری و فنی گسترده عرضه کند.

این SUV جدید قرار است چند روز دیگر علنا رونمایی شود، این خودرو قرار است جایگزین نسخه سال ۲۰۰۷ شود و اینطور که مشخص است تغییرات هم در داخل و هم در خارج وجود دارد.  آن طور که از تصاویر مشخص است نسل جدید سکویا شباهت‌های زیادی با تاندرا خواهد داشت.

با توجه به اینکه پیکاپ سایز بزرگ این خودروسازی، اخیرا با تریم لوکس Capstone عرضه شده است، نمی‌توان گفت که آیا تویوتا برنامه‌های مشابهی برای سکویا دارد یا خیر؟. اما به دلیل اینکه این خودروسازی به سمت تولید خودروهای به روز پیش می رود دور از ذهن نیست که امکانات به روز خودروسازان را داشته باشد.

رونمایی از تویوتا سکویا ۲۰۲۳ +عکس

در نمای جلوی سکویا شاهد استفاده از جلوپنجره‌ای نسبتاً مشابه با توندرا هستیم و چراغ‌ها و در کاپوت به نظر می‌رسد از کراس اوور توندرا الهام گرفته است. در این خودرو جدید دیگر خبری از چراغ‌های باریک لندکروزر ۳۰۰ نیست، البته باید گفت جلوپنجره سکویا به اندازه توندرا عضلانی جلوه نمی‌کند.

رونمایی از تویوتا سکویا ۲۰۲۳ +عکس

با در نظر گرفتن اینکه لندکروزر جدید به ایالات متحده نمی‌آید، شاید تویوتا افراد بیشتری را متقاعد کند که سکویا به روز شده را بخرند، زیرا قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است. این خودرو احتمالا با یک موتور ۳.۵ لیتری V۶ توئین توربو عرضه می شود که قدرت ۳۸۹ اسب بخار و گشتاور ۶۴۹ نیوتن متر تولید می کند. موتور i-Force Max که یک موتور الکتریکی است، در مجموع ۴۳۷ اسب بخار اضافه می‌کند. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    0 0
    قیمت ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس