کد خبر 1331104
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
پای AFC به تست‌های جنجالی کرونا در ایران باز شد!

کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون ایران درخواست کرد تا تست کرونای بعضی از اعضای تیم ملی عراق در آزمایشگاه دیگری گرفته شود.

به گزارش مشرق، بعد از مثبت اعلام شدن تست چند بازیکن تیم ملی عراق در سفر به ایران، عراقی‌ها نسبت به این موضوع معترض شدند. دلیل این اعتراض این بود که عراقی‌ها عنوان می‌کردند قبل از سفر به ایران، تست این نفرات منفی بوده و اینکه در عرض یک روز این تست مثبت شده، مشکوک است.

این مسئله باعث نامه نگاری فدراسیون فوتبال عراق با کنفدراسیون فوتبال آسیا شد و در نهایت اتفاقات دیگری را در پی داشت.

طبق اعلام «علی نوری» خبرنگار عراقی، AFC به فدراسیون فوتبال ایران اطلاع می‌دهد که تمام اعضای تیم ملی عراق که تست کرونایشان مثبت بوده است، در آزمایشگاهی متفاوت از آزمایشگاه اولیه تست کرونا بدهند.

بیشتر بخوانید:

مشکل غیر منتظره در سفر ۵ بازیکن تیم ملی فوتبال عراق به ایران

«فراس بحر العلوم» رئیس کاروان اعزامی عراق به ایران در این خصوص گفت: آزمایشاتی را در معروف‌ترین آزمایشگاه‌های تهران انجام دادیم که بر خلاف آنچه که به ما گفته شد، آزمایشات برای بازیکنان و مدیرعامل منفی بود.

بر اساس اعلام خبرنگار عراقی، پس از انجام مجدد آزمایشات، تست مناف یونس، یاسر قاسم و غیث مهنا منفی اعلام شد. با این حال تست احمد جاسم مربی دروازه بان ها و دو عضو دیگر تیم پشتیبانی و پزشکی عراق مثبت شده است.

قرار است امروز سه شنبه هم تست دیگری از عراقی‌ها گرفته شود.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه این هفته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس