کد خبر 1331035
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
کیهان

گفتم: روزنامه سازندگی، ارگان حزب کارگزاران تیتر و عکس صفحه اول شماره دیروز خود را به کاریکاتوری از وزیر اقتصاد اختصاص داده و به اخذ مالیات از خانه‌های خالی اعتراض کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چه خبر؟!

گفتم: روزنامه سازندگی، ارگان حزب کارگزاران تیتر و عکس صفحه اول شماره دیروز خود را به کاریکاتوری از وزیر اقتصاد اختصاص داده و به اخذ مالیات از خانه‌های خالی اعتراض کرده است.

گفت: درحالی که بسیاری از اقشار محروم و مستضعف از نداشتن سرپناه رنج می‌برند و در همان حال تعدادی از بانک‌ها و مشتی از کلان‌سرمایه‌داران، میلیون‌ها خانه خالی را در اختیار دارند، چرا نباید مالیات بدهند؟ اصلاً عدالت واقعی آن است که خانه‌های احتکار شده را به نفع محرومان مصادره کنند!

گفتم: طی ۸ سال گذشته که برنامه‌های دولت قبلی مردم را به فقر کشیده و نقره‌داغ می‌کرد، این جماعت اشراف می‌گفتند مردم برای پیشرفت باید این هزینه‌ها را تحمل کنند! و حالا که قرار است عدالت اجرا شده و حق مردم از مفت‌خورها گرفته شود، جیغ می‌کشند و به آن اعتراض می‌کنند!

گفت: کاش این جماعت اشراف یک کلمه هم توضیح می‌دادند که طی سال‌ها مسئولیت برای مردم چه کرده‌اند که حالا سنگ آنها را به سینه می‌زنند؟!

گفتم: آموزگار در زنگ حساب از بچه‌ها پرسید؛ اگر ۱۰ تا سیب داشته باشیم و بهرام ۹ تای آنها را بخورد، چندتا باقی می‌ماند؟ یکی از دانش‌آموزان گفت؛ آقا اجازه! اون یکی رو هم بدید به همون بهرام بخوره! شکموِ ندید بَدید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    1 0
    همه هدف "اص لات چی" ها قبل از سال 92 رسیدن به گاوصندوق بانک ها بود. جماعت رو با دروغ فریب دادن و رای آوردن و به قدرت رسیدن و 8 سال تا خرتناق شون خوردن و غارت کردن. به همین سادگی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس