کد خبر 1330964
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

شرکت در کنکور هیجان‌انگیزترین اتفاق دوران نوجوانی است. منابع و کتاب‌های خوب تا حدودی می‌توانند سختی روزهای قبل از کنکور را کم کنند. اگر بتوانید بهترین و شیرین‌ترین کتاب‌ها را برای مطالعه تهیه کنید، لحظات خوبی در انتظارتان است. در واقع کتاب خوب می‌تواند خواننده را به سمت خود جذب کند. بهترین کتاب تست برای کنکور چیست؟ در این مقاله به معرفی بهترین مجموعه کتاب‌های کنکوری می‌پردازیم. اگر شما هم برای انتخاب منبع مناسب برای کنکور سردرگم هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

بهترین کتاب تست برای کنکور چیست؟

یادگیری روش‌های خلاقانه تست‌زنی با کتاب‌های میکروطلایی گاج

موفقیت در کنکور صرفا با مطالعه کتاب‌های درسی حاصل نمی‌شود. بعضی از داوطلبان کنکور دانش خوبی در درس‌ها دارند، اما متاسفانه سرعت بالایی در تست‌زنی و مدیریت زمان ندارند. به همین خاطر یادگیری روش‌های خلاقانه تست‌زنی و از همه مهم‌تر حل سوالات چهارگزینه‌ای متعدد، سرعت و دقتتان را بالا می‌برد.

کتاب‌های میکروطلایی گاج مجموعه‌ای از سوالات آزمون سراسری، هنرستان، فنی‌حرفه‌ای، تست‌های تالیفی، آزمون سراسری گاج و آزمایشی سنجش را به وجود آورده است. با کمی گشت‌وگذار در بانک کتاب کنکور مارکا می‌توانید کتاب‌های میکروطلایی گاج را برای همه درس‌ها تهیه کنید. این مجموعه کتاب، کلیه پایه‌های تحصیلی دوره دوم متوسطه یعنی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می‌دهد.

کتاب‌های میکروطلایی گاج با ارائه پاسخ‌های تشریحی برای سوالات، نکات مهم کنکوری و ارائه روش‌های خلاقانه برای تست‌های پرتکرار، مهارت‌های تست‌زنی را در داوطلبان تقویت کرده و سرعت آن‌ها را بالا می‌برد. انتشارات گاج کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی را با هدف کمک به افزایش مهارت مدیریت زمان در کنکور تالیف کرده است. با مطالعه دقیق این مجموعه کتاب‌ها به همه مطالب درسی مسلط خواهید شد.

کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور؛ بهترین منبع برای تسلط به زبان

زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین درس‌های عمومی کنکور است که ضریب بالایی دارد. علاوه‌بر این، در هر رشته‌ای که قصد تحصیل داشته باشید، تسلط به زبان ضروری‌ترین مهارت برای موفقیت است. داشتن یک پایه قوی انگلیسی در سطح دبیرستان نه ‌فقط در دانشگاه، بلکه در زندگی معمولی هم برایتان مفید خواهد بود.

یکی از جامع‌ترین و پربارترین منابع برای مطالعه زبان، کتاب زبان جامع مبتکران است که شما را از مطالعه سایر کتاب‌های زبان بی‌نیاز می‌کند. پوشش کامل درس‌های مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم، آموزش لغات و گرامر با استفاده از مثال‌های متنوع، بخش Reading قوی برای افزایش مهارت‌های درک مطلب دانش‌آموزان و ارائه بیش از هزار تست زمان‌دار و آموزشی از جمله ویژگی‌های کتاب زبان جامع مبتکران است.

بهترین کتاب تست برای کنکور چیست؟

کتاب‌های کنکور خیلی سبز؛ یادگیری عمیق با بهترین کتاب تست برای کنکور

هر دانش‌آموزی با توجه به مهارت‌ها و سطح دانش خود باید کتاب‌های مناسبی را انتخاب کند. بعضی از افراد به کتاب‌های آموزشی و یادگیری عمیق دروس نیاز دارند و برخی دیگر باید روی تست‌زنی و روش‌های خلاقانه تمرکز کنند. انتشارات خیلی سبز مجموعه کتاب‌های متنوعی را برای همه دانش‌آموزان تالیف کرده است. کتاب‌های کمک آموزشی خیلی سبز از پیش‌دبستانی تا کنکور را شامل می‌شود. فروشگاه اینترنتی کتاب مارکا امکان خرید کتاب خیلی سبز با تخفیف را برای دانش‌آموزان عزیز سراسر ایران فراهم کرده است.

کتاب کارهای خیلی سبز بیشتر از هرچیز روی یادگیری عمیق درس‌ها تمرکز دارند. این مجموعه کتاب با ارائه درس‌نامه‌های کاربردی، نکات مهم درسی و سوالات طبقه‌بندی‌شده باعث تثبیت درس‌ها در ذهن دانش‌آموزان می‌شود. کتاب‌های تیزهوشان خیلی سبز بهترین منابع برای داوطلبان ورود به مدرسه‌های تیزهوشان است. علاوه‌بر این، مجموعه کتاب‌هایی مثل کتاب نردبام خیلی سبز، کتاب‌های جیبی و کتاب‌های جامع تست از جمله بهترین منابع برای موفقیت در کنکور به جمع‌بندی دروس به شمار می‌روند.

انتشارات مهروماه؛ از آموزش تا جمع‌بندی دروس کنکور

کتاب‌های مهر و ماه اولین مجموعه کتاب‌هایی بودند که در اندازه‌های کوچک و برای جمع‌بندی و مرور سریع درس‌ها منتشر شدند. کتاب‌های لقمه مهر و ماه با ظاهری جذاب و زیبا، ساعت‌های مطالعه را برای دانش‌آموزان شیرین کردند و به‌سرعت در فهرست کتاب‌های تاثیرگذار در کنکور قرار گرفتند. با خواندن کتاب‌های لقمه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مبحث مورد نظرتان مسلط می‌شوید.

کتاب‌های جمع‌بندی مهر و ماه مجموعه دیگری از این انتشارات است که به جمع‌بندی فصل به فصل کتاب‌های درسی و ارائه تست‌های مرتبط با هر مبحث می‌پردازد. به همین خاطر این مجموعه کتاب بهترین منبع برای مطالعه در زمان امتحانات و دوران طلایی عید نوروز است. انتشارات مهر و ماه فقط برای کنکور مفید نیست و دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی هم می‌توانند تحت نظارت معلم از کتاب‌های کارآموز مهروماه استفاده کنند. سوالات تشریحی و مفهومی مطرح‌شده در این کتاب‌ها، یادگیری عمیق درس‌ها را برای دانش‌آموزان آسان می‌کند.

مجموعه کتاب‌های باشگاه مغز مهر و ماه با هدف تقویت مهارت‌های ذهنی، کنترل احساسات، تقویت حافظه و مدیریت زمان تالیف شده است. مطالعه این مجموعه کتاب، بازدهی را هنگام درس خواندن و حل مسئله افزایش می‌دهد. کتاب‌های تیزهوشان مهر و ماه به‌طور اختصاصی برای دانش‌آموزانی نوشته شده که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند. کتاب کمپلکس تیزهوشان و سمپادیوم از جمله کتاب‌هایی هستند که دانش‌آموزان را برای ورود به مدرسه تیزهوشان آماده می‌کنند.

بهترین کتاب تست برای کنکور چیست؟

تهیه بهترین کتاب تست برای کنکور از فروشگاه اینترنتی کتاب مارکا

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین مجموعه کتاب‌های کنکوری پرداختیم و به سوال بهترین کتاب تست برای کنکور چیست، پاسخ دادیم. انتشاراتی‌های متعددی در ایران وجود دارند که با شناخت کامل دانش‌آموزان، انواع کتاب‌های کمک‌درسی، جمع‌بندی و تست را عرضه می‌کنند. مهر و ماه، خیلی سبز، گاج و مبتکران از جمله انتشاراتی‌هایی هستند که با ارائه مجموعه کتاب‌های متنوع، درس خواندن را برایتان شیرین می‌کنند.

بانک کتاب مارکا انواع کتاب‌های درسی، کمک درسی، آموزشی و کنکوری را برای همه مقاطع تحصیلی و کلیه رشته‌های متوسطه دوم عرضه می‌کند. با مراجعه به سایت مارکا کتاب به آدرس markaketab.com می‌توانید همه کتاب‌های مورد نظرتان را تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی مارکا خریدهای بالای ۱۸۰ هزار تومان را رایگان و بدون دریافت هزینه پست به سراسر ایران ارسال می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید کتاب با شماره ۰۲۱۶۶۴۰۰۴۰۰ تماس بگیرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس