لژیونرهای تیم ملی فوتبال در فرودگاه استانبول گرفتار شدند/بازی با عراق لغو نمی‌شود

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از تعویق پروازهای ملی‌پوشان ایران در فرودگاه استانبول ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق، مجتبی خورشیدی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تمرین امروز تیم ملی با ۶ بازیکن استارت خورد ۱۲ بازیکن هم در هتل حضور دارند که بعد از آمدن جواب تست‌های‌شان آنها نیز در تمرینات شرکت خواهند کرد.

وی در مورد نفرات کرونایی تیم ملی گفت: احمد نوراللهی به کرونا مبتلا شده است و تست او مثبت است. سردار آزمون تست اولش مثبت بوده اما منتظر پاسخ تست دوم کرونایش هستیم تا در صورتی که منفی شود فردا برایش بلیت بگیریم تا به ایران سفر کند.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران با تأکید بر رعایت دقیق پروتکل‌ها در اردوی تیم ملی گفت: پروتکل‌ها را به خوبی در اردوی تیم ملی رعایت می‌کنیم اما انتشار ویروس امیکرون سرعت بالایی دارد و در جامعه هم زیاد شده است. با این حال ما سعی می‌کنیم با رعایت دقیق پروتکل‌ها بازیکنان در صحت و سلامت در تیم ملی حاضر شوند.

خورشیدی با اشاره به وجود یک مشکل دیگر برای حضور لژیونرهای تیم ملی در اردو عنوان کرد: متأسفانه برخی از بازیکنان ما در فرودگاه استانبول ترکیه حضور دارند و شرایط بد جوی پروازهای آنها را لغو کرده است و این پروازها با تأخیر به تهران انجام می‌شود که دپارتمان تیم ملی و فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا پروازهای دیگری برای این ملی‌پوشان بگیرند و آنها در اسرع وقت در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

وی در مورد اینکه احتمال دارد به خاطر تعداد زیاد بازیکنان کرونایی در عراقف این بازی لغو شود، گفت: خیر، این بازی لغو نمی‌شود.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در مورد شرایط حضور هواداران در ورزشگاه در مسابقه روز پنج‌شنبه با عراق در گفت‌وگو با شبکه سه عنوان کرد: تمرکز ما روی مسائل و کارهای تیم ملی است اما آنطور که می‌دانم فدراسیون فوتبال آمادگی دارد در صورتی که مراجع ذی‌صلاح مجوز حضور تماشاگران را بدهند این مسابقه با تماشاگر برگزار شود من اطلاعات دیگری در این مورد ندارم اما قطعاً این مسئله از طریق فدراسیون و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس