بدهکاری به جا مانده فدراسیون فوتبال از زمان کی‌روش

فدراسیون فوتبال همچنان در حال دریافت لیست بدهی و پرداخت آنها در ارتباط با زمان کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی است.

به گزارش مشرق، سه سال از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران گذشته، اما فدراسیون فوتبال همچنان در حال پرداخت بدهی‌هایی است که مربوط به این مربی پرتغالی می‌شود.

اخیراً یکی از دستیاران سابق کی‌روش با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواهان دریافت پاداشی شده که در زمان صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تصویب شده اما پرداخت نشده بود. میکو کوجالا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال مبلغی بالغ بر ۳۰ هزار دلار طلب کرده است.

حسین شریفی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال ضمن تأیید این خبر گفت: علاوه بر مبالغ مطرح شده، فدراسیون همچنان در حال پرداخت مالیات قراردادی است که در فدراسیون قبلی با کارلوس کی‌روش امضا شده بود و سه میلیارد از بدهی مالیاتی باقیمانده به صورت ماهانه پرداخت می‌شود. اخیراً هم یک میلیارد تومان هم بدهی مالیات از دوره قبلی فدراسیون از حساب فدراسیون برداشت شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، در نظر داشته باشید که دن‌گاسپار، دستیار سابق کی‌روش که پیش از صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ از تیم ملی جدا شده بود، برای دریافت مطالبات خود شکایت کرد و حدود ۹۸ هزار دلار علیه فدراسیون حکم گرفت که با کارمزد پرداخت آن، فدراسیون حدود ۳ میلیارد به این مربی پرداخت کرد. ۱۸ هزار دلار هم طلبی است که فدراسیون باید بابت قرارداد تونی اوسنیک پرداخت کند که دستیار سابق دراگان اسکوچیچ بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس