کد خبر 1330817
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
مهار رشد اجاره بها در دستورکار دولت

ستاد هماهنگی اقتصادی سیاست حمایتی دولت را با هدف کنترل رشد اجاره بها و حمایت از اجاره‌نشینان تدوین و ارائه می‌کند.

به گزارش مشرق، در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که یکشنبه شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد سه موضوع مهم و تعیین کننده در اقتصاد کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه گزارش مرکز آمار ایران در مورد تورم دی‌ماه و اجاره مسکن در سبد هزینه خانوار مطرح و پس از بررسی مقرر شد ستاد هماهنگی اقتصادی سیاست حمایتی در این زمینه را با هدف کنترل رشد اجاره بها و حمایت از اجاره‌نشینان تدوین و ارائه کند.

در این جلسه گزارشی از وضعیت رشد نقدینگی و عملکرد بانک‌ها ارائه شد و رئیس‌جمهور دستور داد بانک مرکزی سیاست‌های لازم برای مدیریت رشد نقدینگی را تدوین و در سریع‌ترین زمان ممکن به ستاد هماهنگی اقتصادی ارائه کند.

در ادامه جلسه این ستاد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وضعیت صندوق‌های بازنشستگی و مشکلات آنها گزارش داد و مقرر گردید به صورت لایحه راهکارهای مربوط به صندوق‌ها و مشکلات به شورای عالی اقتصادی و به مجلس ارائه گردد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • صمصام IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 3
    بهش افسار بزنید خیلی چموشه
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    3 0
    تا یه حدی می تونید کنترل کنید . نه زیاد . قیمت بنّایی خیلی بالا رفته و مستأجرها خیلی خانه را خراب می کنند . من موجر هستم و اگر قراره هرچی اجاره می گیرم خرج نقاشی و تعمیرات داخل خانه کنم ، خب معلومه که اجاره نمیدم و خالی می ذارم
  • کلیم IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    2 0
    مردم دولت برنامه داره برای مسکن و اجاره...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس