کد خبر 1330730
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
ویلاهای باستی‌ هیلز ایران چند؟

باستی‌هیلز ایران در لواسان تهران واقع شده است. شهرکی لوکس که ویلاهای چهره‌های سرشناس در آن قرار دارد و البته به دلیل متراژهای بالای ویلاهای آن، قیمت‌ها هم در این منطقه گزاف است.

به گزارش مشرق، شهرک باستی‌هیلز معروف به بورلی هیلز لواسان که در دامنه کوه‌های شمال شهر لواسان واقع شده، با منظره‌ای بی‌نظیر از شهر لواسان و سد لتیان، به یکی از زیباترین مناطق کشور تبدیل شده است. این منطقه یکی از مناطق لوکس تهران است که ویلاهای متعددی در آن ساخته شده است و بسیاری از چهره‌های سرشناس ایران در آن منطقه ویلا دارند.

در این منطقه ویلاهای کوچک انگشت‌شمار است و بسیاری از ویلاهای لواسان متراژ قابل توجهی دارند که گاهی به بالای یک هزار متر می‌رسد. قیمت هر مترمربع ویلا در لواسان حداقل حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان است و گاهی به حدود ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت ویلاهای لواسان به امکانات آن بستگی دارد. ویلاهای لوکس‌تر با امکانات بالاتر قیمت بالاتری دارند و ویلاهایی که بنای قدیمی‌تر و امکانات معمولی دارند قیمتشان پایین‌تر است. با وجود این به دلیل متراژ بالا خریدان ویلا در لواسان کار هرکسی به نظر نمی‌رسد!

در ادامه قیمت تعدادی از ویلاهای لواسان را با استناد به آخرین فایل‌های فایل‌های فروش مشاوران املاک تهران می‌بینید:

قیمت ویلاهای باستی‌ هیلز ایران چند؟ +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    1 1
    معمولا آن کسی که هز همه دنیا ایراد می گیره خودش از همه بدتره
    • دیدگا IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
      1 0
      قرار بود طرح مالیات بر املاک لوکس تصویب بشه... اولش گفتن خونه های بالاتر از پنج میلیارد بهشون مالیات تعلق میگیره... بعد از کش و قوس فراوان و لابی و مشورت با اطرافیان گفتن خونه های بالاتر از 10 میلیارد مالیات بدن... دوباره رفتن تو کش و قوس و مشورت و بررسی و در نهایت گفتن خونه های بالاتر از بیست میلیارد مالیات بهشون تعلق میگیره!!
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    3 0
    بههه بهههه چه عدالتی....لطفا یارانه ما زیاد شه بخریم
  • داور IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    4 0
    با سلام فقط میشود با اختلاس و دزدی ان هم در سطح کلان دولتی انجا ویلا داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس