کد خبر 1330265
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
اکران «ماموریت غیرممکن» به تعویق افتاد

اکران قسمت هفتم از مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» به دلیل کرونا به سال ۲۰۲۳ موکول شد.

به گزارش مشرق، استودیو پارامونت پیکچر به دلیل تداوم بحران شیوع کرونا، ماموریت غیرممکن ۷ را که قرار بود ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ (۸ مهر ۱۴۰۱) اکران شود به ۱۴ ژوئیه سال بعد (۲۳ تیر ۱۴۰۲) موکول کرد. بنابراین قسمت هشتم این مجموعه که قرار بود ۷ ژوئیه (۱۶ تیر ۱۴۰۲) اکران شود، در عوض ۲۸ ژوئن سال ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها خواهد رفت. 

ماموریت غیرممکن ۷ ابتدا قرار بود ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) اکران شود اما به دلیل بحران بهداشتی حاکم بر جهان، بارها در جدول اکران جابه‌جا شد. فیلم‌های مجموعه ماموریت غیرممکن معمولا فیلمبرداری پیچیده‌ای دارند چون تیم سازندگان اعتقادی به استفاده از پرده سبز نداشته و بیشتر صحنه‌های اکشن با بدلکاری ساخته می‌شوند. به علاوه، معمولا صحنه‌های این فیلم در لوکیشن‌های مختلف در سراسر جهان فیلمبرداری می‌شوند و این کار با وجود کرونایی که حدومرز نمی‌شناسد، سخت شد. 

پارامونت پیکچرز و اسکای دنس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: پس از بررسی‌های دقیق تصمیم گرفتیم اکران ماموریت غیرممکن ۷ و ۸ را به دلیل پیامدهای ناشی از کرونا به تاخیر بیندازیم. هدف ما این است که تجربه سینمایی بی‌مثالی را به تماشاچیان عرضه کنیم.

این دو فیلم به کارگردانی کریستوفر مک‌کواری، سازنده ماموریت غیرممکن:فال اوت (۲۰۱۸) و ماموریت غیرممکن: ملت یاغی (۲۰۱۵) و بازی تام کروز در نقش ایتان هانت ساخته می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس