«داعش» دست‌پرورده آمریکا است/ مقاومت به تحرکات واشنگتن اشراف دارد

رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» با اشاره به کشته شدن ۱۱ نظامی عراقی توسط تروریست های تکفیری در استان دیالی، گفت: داعش دست پرورده آمریکایی ها است.

به گزارش مشرق به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء»، «شیخ علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی این جنبش به جنایت روز گذشته علیه ۱۱ نظامی عراقی توسط داعش واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی نُجَباء: آمریکا می‌خواهد چهره‌های ضعیف را به کرسی قدرت بنشاند

بر اساس این گزارش، وی گفت: شاهد آن هستیم که هرگاه منافع و مصالح سران نظام سلطه اقتضا کند، تروریست‌های تکفیری داعش را به حرکت در می‌آورند. بدون شک اتفاقات روز گذشته در دیالی با تنگنایی که آمریکا و مزدورانش در منطقه با آن مواجه شدند، مرتبط است.

این شخصیت عراقی عنوان کرد: ضروری است که دستگاه‌های اطلاعاتی عراق به جای پیگرد طرف‌های فعال علیه اشغالگران آمریکایی، صفوف و نیروهایش را علیه داعش - دست‌پروده آمریکا - یکپارچه سازد.

شیخ علی الاسدی عنوان کرد: همچنین دولت نیز باید مسئولیت اهمال‌های موجود در پرونده‌های امنیتی را به عهده بگیرد. به ویژه اینکه شکاف‌های امنیتی در مدت اخیر در همه عرصه‌ها به کشور ضربه وارد ساخته است.

وی یادآور شد: آمریکا و اذنابش هم باید بدانند که مجاهدان به فعالیت‌هایشان اشراف دارند. گفتنی است، تروریست‌های داعش روز گذشته علاوه بر حمله به زندان حسکه و فراری دادن شماری از عناصر خود با حمله به نیروهای ارتش عراق در منطقه دیالی، یازده نظامی را به قتل رساندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس