آب و هوا

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم ماندرگاری هوای سرد تا آخر هفته آینده در سراسر کشور از بارش برف و کولاک در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم ماندرگاری هوای سرد تا آخر هفته آینده در سراسر کشور از بارش برف و کولاک در برخی استان‌ها خبر داد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در مازندران، گلستان بارش برف و باران، در خراسان شمالی، ارتفاعات البرز شرقی، سمنان، شرق تهران برف، وزش باد شدید و کولاک برف‌ و در خراسان رضوی بارش برف و باران پیش‌بینی شده است. شدت بارش‌های امروز برای استان‌های مازندران و گلستان است.

تا آخر وقت امروز در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در استان‌های تهران، قزوین، قم، مرکزی، سمنان و اصفهان وزش باد شدید پیش‌بینی شده و در برخی مناطق قم، نیمه جنوبی سمنان و اصفهان باعث خیزش گردوخاک خواهد شد.

امروز و فردا در نیمه شرقی کشور کاهش ۵ تا ۱۲ درجه‌ای دما روی می‌دهد. از یکشنبه آینده تا آخر هفته ماندگاری هوای سرد و روند کُند افزایش دما (حدود ۵ درجه) برای کشور پیش‌بینی شده است.

از روز شنبه تا اواخر هفته در بیشتر مناطق کشور جو پایدار همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

 بیشینه دمای تهران امروز جمعه ۱ بهمن ۴ درجه بالای صفر و کمینه منفی ۶ درجه است. سرعت وزش باد نیز در پایتخت ۱۷ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت در جهت غرب خواهد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس