خدمت سربازی نمایه سرباز نمایه سربازان نمایه

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: تسهیلاتی جهت خرید خدمت سربازی مشمولان خارج از کشور که ۵ سال از فراخوان آن‌ها به خدمت زیر پرچم می‌گذرد، در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ در تشریح آخرین مصوبات این کمیسیون که شب گذشته صورت گرفت، گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون، اخلالگران اقتصادی که از طریق قانون‌شکنی و تخلف از قانون، مالی کسب می‌کنند، علاوه بر رد مال به همان میزان جریمه مالی برای این دسته از اخلالگران در نظر گرفته شود.

وی افزود: همچنین کمیسیون تلفیق در قالب لایحه بودجه سال آینده کل کشور مصوب کرد، ۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق مالی از جمله اسناد خزانه جهت احداث و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، مهار و تأمین آب کشور با اولویت طرح‌های شهری و نیز برق و آب در اختیار شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

خبر خوب دولت برای مشمولان خارج‌نشین

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش نیز موظف شد، از فروش اموال غیرمنقول مازاد خود جهت توسعه و تکمیل مدارس در مناطق محروم با اولویت مدارس خیرساز در استان‌ها و شهرستان‌ها یا منطقه خود اقدام کند.

زارع در ادامه با اشاره به دیگر مصوبات آخرین جلسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ افزود: وزارت جهاد کشاورزی نیز موظف شد در سال آینده تا سقف ۲۰ هزار میلیارد تومان از اموال منقول و غیرمنقول مازاد خود را به فروش رسانده و با اولویت مناطق محروم در حوزه‌های کشاورزی و شبکه‌های آبیاری، زهکشی و آب و خاک صرف کند.

وی همچنین گفت: در یکی از مصوبات کمیسیون تلفیق مصوب شد در سال آینده هزینه‌هایی که خیرین برای ساخت پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها انجام می‌دهند، به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ در ادامه تصریح کرد: یکی از مصوبات این کمیسیون در خصوص سربازان غایب مقیم خارج از کشور بود که براساس مصوبه کمیسیون، آن دسته از مشمولان غایب خارج از کشور که پنج سال از زمان فراخوان آنان به خدمت زیر پرچم می‌گذرد، در سال آینده با رعایت اصل یکصد و ۱۰ قانون اساسی تسهیلاتی جهت خرید خدمت سربازی آنان در نظر گرفته شده است.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سرباز US ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    1 0
    اگه سربازی فروخته بشه باید اون پول ها صرف افزایش حقوق سرباز ها بشه نه این که مثل دفعه های قبل جاهای دیگه خرج بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس