کد خبر 1329005
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کرونا/ اسرائیل

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از رکورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی طی سه روز گذشته به حدود 201 هزار نفر رسیده است.عرب 48 نوشت: داده‌ها نشان می‌دهد که مبتلایانی که اوضاع جسمانی  وخیمی دارند به 533 نفر افزایش یافته که 104 نفر از آنها نیاز به تنفس مصنوعی دارند.

بیشتر بخوانید:

ترکیه در انتظار ۱۰ برابر شدن میزان ابتلا به کروناست؟

براساس گزارش این وزارت خانه 10 بیمار نیز طی 24 ساعت گذشته جان خود را از دست داده‌اند و تعداد جان‌باختگان از زمان شیوع ویروس کرونا  به 8 هزار 350 نفر رسیده است.این وزارتخانه اعلام کرد که 10.3 درصد (هفت هزار و 459 نفر) کسانی که روز سه شنبه به کرونا مبتلا شدند، افرادی بودند که پیش از این نیز به کرونا مبتلا شده بودند.

داده‌ها حاکی از آن است که 1608 بیمار شامل موارد وخیم و 162 بیمار مبتلا به کرونا در وضعیت  ​​بستری هستند. تعداد  مبتلایان به ویروس کرونا در اراضی اشغالی به 393 هزار و 786  نفر رسید.داده‌ها نشان می‌دهد تعداد  افراد قرنطینه شده در این روزها نیز به 219 هزار و 646 نفر رسیده که  از این میان هشت هزار و 875 نفر را کادر درمان تشکیل می‌دهند.

آمارهای ابتلا به کرونا همچنان در اسرائیل رو به صعود است و در سایه برنامه‌های (ناکارآمد) کابینه نفتالی بنت احتمال مهار شیوع آن در حال حاضر بسیار ناچیز است.شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد شیوع گسترده و لجام گسیخته ویروس کرونا در اسرائیل باعث شد تا بخش‌های جدیدی در مراکز درمانی برای بستری مبتلایان به کرونا افتتاح شود.در این بین خبرهای رسیده از فلسطین اشغالی حکایت از آن دارند برخی از افراد با وجود دریافت دز چهارم از واکسن فایزر همچنان به این بیماری مبتلا می‌شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس