کد خبر 1328923
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
کیهان: اصلاح‌طلبان قمپز در کردند!

گفت: آقای زیباکلام توئیت کرده و به وزیر خارجه توصیه کرده که سردر «نه شرقی نه غربی» وزارت خارجه را پائین بیاورد و برای حاج حسین به کیهان بفرستد تا در انبار کالای متروکه روزنامه کیهان نگه‌ دارد!

به‌ گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای زیباکلام توئیت کرده و به وزیر خارجه توصیه کرده که سردر «نه شرقی نه غربی» وزارت خارجه را پائین بیاورد و برای حاج حسین به کیهان بفرستد تا در انبار کالای متروکه روزنامه کیهان نگه‌ دارد!

گفتم: مگر تحلیل‌های آقای زیباکلام را با شتر از آمریکا برایش می‌آورند که آرزوی ۴۳ سال قبل غرب امپریالیسم و شرق کمونیسم را حالا مطرح می‌کند که کمونیسم فروپاشیده و به موزه تاریخ رفته است و روسیه کنونی نه تزاری است و نه مارکسیسم است بلکه یک کشور سکولار مثل بقیه کشورهاست؟!

گفت:‌ مشکل آقایان این است که ایران مثل دولت قبلی و مورد علاقه زیباکلام حاضر نیست به آمریکا باج بدهد و به تعامل تجاری با کشورهای دیگر از جمله چین و روسیه روی آورده است.

گفتم: ایشان هنوز نمی‌داند که اولاً؛ شرق و غرب جغرافیایی با شرق و غرب سیاسی فرق می‌کند و ثانیاً؛ منظور از نه شرقی، نه غربی عدم وابستگی به شرق و غرب است و نه تعامل با آنها. ثالثاً؛ ما در زمان حضرت امام‌(ره) هم با شوروی مارکسیست روابط تجاری و سیاسی داشتیم و این روابط به معنای وابستگی نبود کما اینکه با کشورهایی مثل انگلیس و فرانسه و آلمان و... که غربی بودند هم رابطه بدون وابستگی داشتیم. رابعاً؛ حضرت امام در همان هنگام جواب غربگداهای امروز را داده و پته آنها را روی آب ‌انداخته و می‌فرمود؛ تفاله‌های داخلی آمریکا (دقیقاً با همین تعبیر) شوروی را مطرح می‌کنند که [جنایات آمریکا] فراموش شود و...

گفت: این جماعت که وطن اصلی و همه‌چیزشون آمریکاست! اینجا چیکار می‌کنند؟!

گفتم: از یارو پرسیدند چند تا بچه داری؟ پنج‌تا انگشتشو نشون داد و گفت؛ چهارتا! گفتند؛ پس چرا پنج تا انگشتتو نشون میدی؟‌! گفت؛ این انگشت کوچیکه بچه همسایه است، ولی هر روز خونه ماست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیف IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    2 0
    بیخیال حاج‌حسین آقا، خدا را شکر که دشمنان را از احمق‌ترین‌ها انتخاب کرد.
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    2 0
    این سری مقالات کیهان حسابی مفرحه و جیگر آدمو جلا میده. خدا قوت.
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    3 0
    کسی که اینقدر ظریف مطالب زشت کلام را پاسخ میده نبوغ داره و به مطالب آشنایی داره . کاش میشد این مردک را کلا ندید گرفت و وقت براش حروم نکرد .
    • علـی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
      2 0
      با فرمایشتون موافقم صد در صد. چون جواب به اون بنده خدای کلاً منفعل! جز بزرگ کردنش نیست. خودشم واسه همین هرازگاهی اراجیفی میبافه که شخصیتی مثل آقای شریعتمداری اینطوری مطرحش کنه...!
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    2 0
    ایشان هنوز نمی‌داند که اولاً؛ شرق و غرب جغرافیایی با شرق و غرب سیاسی فرق می‌کند و ثانیاً؛ منظور از نه شرقی، نه غربی عدم وابستگی به شرق و غرب است و نه تعامل با آنها./// جان کلام.
  • ن IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس