کد خبر 1328900
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
جنگنده‌های سعودی پایتخت یمن را بمباران کردند - کراپ‌شده

جنگنده‌های سعودی در ادامه حملات شدید روزهای اخیر، پایتخت یمن را هدف پنج حمله هوایی قرار دادند.

به‌ گزارش مشرق، جنگنده‌های ارتش سعودی امشب (چهارشنبه) پنج مرتبه مناطق مختلف در صنعاء، پایتخت یمن را بمباران کردند.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، مناطق اطراف فرودگاه صنعاء سه مرتبه بمباران شد. همچنین یک مرکز جمع‌آوری زباله در منطقه «عصر» نیز دو مرتبه هدف قرار گرفت. برخی منابع نیز مدعی شنیده شدن انفجارهای شدید در پایگاه هوایی «الدیلمی» در صنعاء شده‌اند. تا لحظه تنظیم این خبر همچنان صدای پرواز جنگنده‌ها در آسمان صنعاء به گوش می‌رسد.

هنوز از میزان تلفات احتمالی این بمباران‌ها گزارشی منتشر نشده است، حملاتی که از شامگاه دوشنبه و پس از حمله پهپادی به ابوظبی به شدت افزایش یافته و تاکنون دهها نفر کشته و زخمی شده‌اند. از اواخر شب گذشته تا صبح امروز نیز جنگنده‌های اماراتی ۱۵ مرتبه صنعاء و مناطق اطراف آن بمباران کردند. در شامگاه دوشنبه نیز بمباران محله «اللیبیه» در منطقه «المعین» در صنعاء ۱۲ شهید و ۱۱ زخمی به جا گذاشت.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز در واکنش به این حملات در صفحه توئیتر خود نوشت: «اصرار ائتلاف متجاز بر ارتکاب جنایات وحشیانه و نادیده گرفتن این جنایات توسط جهان به نبرد پایان نمی‌دهد بلکه بر شدت آن می‌افزاید. ملتی که سال‌ها با حملات و محاصره مقابله کرده کاملا حق دارد که انتقام قربانیانش را با هر ابزار مشروعی بگیرد.»

او تأکید کرد که ملت یمن به حمایت از عملیات نیروهای مسلح خود ادامه می‌دهد و به جهانی که چشم خود را به روی رنجشان بسته اهمیت نمی‌دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیدجعفرکاظمی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    لازم است که یمنی ها هم مقابله به مثل کنند وپایتخت سعودی هارا موشک باران کنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس