کد خبر 1328040
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
مطالبات خارجی‌های استقلال پرداخت شد

با پرداخت آخرین بخش از مطالبات بازیکن خارجی آبی پوشان، مطالبات خارجی‌های این تیم کاملا پرداخت شد.

به گزارش مشرق، آخرین بخش از مطالبات «کوین یامگا» مدافع فرانسوی آبی پوشان شب گذشته به حساب این بازیکن نشست تا مطالبات خارجی‌های استقلال تا قبل از نیم فصل پرداخت شده باشد و آنها مشکلی از این بابت نداشته باشند.

پیش از این استقلالی‌ها مطالبات «گابریل پین» و «رودی ژستد» را پرداخت کرده بودند و با واریز بخش دوم مطالبات یامگا تا قبل از نیم فصل مشکلی بابت پرداختی به خارجی‌های خود ندارند.

مربی و دو بازیکن خارجی استقلال مترصد رفتن به مرخصی هستند که مشخص نیست با ابتلای تعداد نسبتاً زیادی از اعضای این تیم وضعیت مرخصی آنها به چه شکلی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 2
    چند ماه قبل در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ما شاهد آن بودیم که تیم الهلال عربستان به عنوان قهرمان قاره آسیا اسیر ویروس کرونا شد و تعداد زیادی از اعضای این تیم مبتلا شدند. به خاطر دارم که در آن مقطع کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی این تیم را لغو نکرد و حتی به آنها اعلام شد که با 11 بازیکن هم باید در زمین حاضر شوند. در نهایت الهلالی‌ها از رقابت های لیگ قهرمانان کنار گذاشته شدند. مگر ما بزرگ تر از الهلال در سطح قاره آسیا داریم؟
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      0 0
      آره داریم لنگی و اون هم تیم اول آسیا اس اسه . همیشه یادت باشه . احمق نمیبینی تو لیگ انگلیس هم تیمهایی که کرونا دارن بازیشون به تاخیر میفته ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس