کمک بزرگ سردار آزمون به بارسلونا در صورت انتقال به یوونتوس

طبق اعلام یک رسانه اسپانیایی، سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در صورت انتقال به باشگاه یوونتوس کمک بزرگی به باشگاه بارسلونا می‌کند.

به گزارش مشرق، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا به آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه یوونتوس ایتالیا و ارتباط آن با شرایط باشگاه بارسلونا پرداخت.

این نشریه در گزارش خود با اشاره به تلاش یوونتوس برای جذب مهاجم تیم ملی ایران نوشت: «اگرچه چند روز پیش ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس گفته بود که در نقل و انتقالات زمستانی هیچ تغییری در ترکیب تیمش ایجاد نخواهد شد، اما باشگاه تورینی در آستانه عقد قرارداد با سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ است. از نظر بارسلونا، آمدن آزمون می‌تواند دروازه انتقال آلوارو موراتا را باز کند، زیرا آلگری به صراحت گفته است که تنها در صورت داشتن یک جانشین، مهاجم اسپانیایی را آزاد می‌کند.»

بیشتر بخوانید:

گزارش رسانه روس از پرونده پر سر و صدای آزمون +عکس

در ادامه این گزارش آمده است:

«سردار آزمون مهاجم ۲۷ ساله ایرانی است که در زنیت بازی می‌کند و قراردادش در ماه ژوئن به پایان می‌رسد. یووه پیش از این، ورود او را در تابستان تایید کرده بود، اما حالا آنها می‌خواهند پس از مصدومیت کیه‌زا و جدایی احتمالی موراتا، جذب آزمون را پیش ببرند. یووه و زنیت در مورد غرامتی مذاکره می‌کنند که طبق اعلام نشریه توتو اسپورت ایتالیا می‌تواند یک میلیون یورو در حال حاضر و دو متغیر دیگر در آینده باشد. آزمون امسال در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یووه و چلسی گلزنی کرد.

علاوه بر آزمون، نام‌های دیگری که یووه برای تقویت برتری خود در بازار زمستانی مد نظر دارد، آنتونی مارسیال (منچستریونایتد) و ماکسی گومز (والنسیا) هستند و ممفیس دپای بازیکن بارسا را هم فراموش نمی‌کنند. هدف اولیه ایکاردی بود، اما ورود او به تورین بعید به نظر می‌رسد.

عملیات جذب موراتا همچنان برای بارسا پیچیده است، زیرا نمی‌خواهند برای این مهاجم حدود ۴۰ میلیون یورو هزینه بپردازد. بنابراین آنها ترجیح می‌دهند که او به صورت قرضی بیاید. ژاوی (سرمربی بارسا) بر جذب خود اصرار دارد و این اولین گزینه او است، اگرچه برای بازی مقابل بارسا باید دستمزد خود را کاهش دهد زیرا در حال حاضر امکان ثبت قرارداد وجود ندارد. در هر صورت، فرض اصلی این است که یووه تقویت می‌شود، در غیر این صورت جدایی او غیر ممکن است.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس