کد خبر 1327498
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
رقم نجومی رئال برای خرید دو ستاره

رئال مادرید مصمم است که تیم کهکشانی مدرن خود را با حضور دو فوق ستاره فوتبال جهان تشکیل دهد.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی نوشته رئال مادرید آماده پرداخت ۲۹۲ میلیون پوند برای خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه دو فوق ستاره جوان این روزهای فوتبال جهان است.

ظاهرا رئالی‌ها مصمم هستند که یک تیم کهشکانی دیگر را با حضور ستارگان بزرگ جهان بسازند و به همین دلیل قصد دارند عملیات خرید هر دو ستاره پرمشتری فوتبال اروپا را نهایی کند.

انتقال کیلیان امباپه ستاره پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید تقریبا برای تابستان آینده قطعی به نظر می‌رسد اما مسئولان این تیم و در راس آنها فلورنتینو پرس به خرید او راضی نیستند و می‌خواهند ارلینگ هالند نروژی را نیز به تیم خود بیاورند. البته رئال برای خرید ستاره گلزن دورتموند، رقیب و دشمن سرسخت خود یعنی بارسلونا را سر راه خود می‌بیند چرا که مسئولان این باشگاه نیز به شدت برای خرید هالند تلاش می‌کنند و این بازیکن گزینه اول آنها در خط حمله است. میرر نوشته رئال برای خرید هالند باید مبلغ ۶۳ میلیون پوند به دورتموند بپردازد و با خود بازیکن و مدیربرنامه‌اش نیز برای دستمزد سالیانه به توافق برسد.

امباپه می‌تواند به صورت بازیکن آزاد و بدون هزینه قرارداد به رئال بپیوندد اما دستمزد امباپه نیز یکی از مهم ترین دغدغه‌های پرس خواهد بود. در مجموع انتقال هر دو بازیکن ۲۹۲ میلیون پوند برای سفیدهای مادریدی هزینه خواهد داشت و این باشگاه خود را برای پرداخت چنین هزینه ای از راه‌های مختلف آماده می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    3 1
    مثل پروژه کهکشانی قبلی که با بچه های لاماسیا نابود شد(۶-۲)تو سانتیاگو،،،،اینبار هم تاریخ داره تکرار میشه،آقای پرز شما کهکشانی بساز تا نسل بعدی پسرکهای لاماسیا بترکونه یادمه اون دفعه مردان کهکشانی هنر نمایی مسی و هانری و رونالدینهو و ژاوی را تو زمین تماشا میکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس