امیری: کار ساده‌ای مقابل عراق و امارات نداریم/ خیلی‌ها فکر می‌کنند صعود به جام جهانی کار ساده‌ای است

ملی‌پوش فوتبال کشورمان معتقد است، شاگردان اسکوچیچ مقابل عراق و امارات کار ساده‌ای نخواهند داشت و با تمام توان مقابل آنها بازی خواهند کرد.

به گزارش مشرق، وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت خودش و تیم ملی اظهار داشت: از لحاظ نتیجه‌گیری، تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد و نتایج فوق‌العاده گرفته است. اما این دلیل نمی‌شود که در ادامه راه حریفان را دست‌کم بگیریم و باید با تمام قدرت به مصاف حریفان برویم تا صعودمان را در بهمن ماه قطعی کنیم. تمام بازیکنان، با تمام وجود تلاش خواهند کرد تا هرچه سریع‌تر و به‌عنوان تیم اول به این هدف برسیم و به جام جهانی صعود کنیم.

ملی‌پوش کشورمان در مورد حریفان تیم ملی در دو بازی پیش رو خاطر نشان کرد: بازی‌های بهمن ماه مقابل عراق و امارات، بازی‌های ساده‌ای نیستند. خیلی از هواداران عزیز تیم ملی فکر می‌کنند که بازی‌های راحتی در پیش داریم، اما هر زمانی مقابل این دو تیم به میدان رفتیم، آنها با تمام قوا و برای متوقف کردن ایران به میدان آمدند. می‌دانیم که کار ساده ای پیش رو نخواهیم داشت و با تمام توان به میدان خواهیم رفت. امیدوارم با یاری خدا و دعای مردم فوتبال‌دوست ایران در این بازی‌ها هم موفق شویم.

امیری با اشاره به نیاز به حمایت‌ همگانی از تیم ملی افزود: هر زمانی تیم ملی راحت به جام جهانی صعود می‌کند، خیلی‌ها فکر می‌کنند کار ساده‌ای بوده است و همین طرز تفکر باعث می‌شود که حمایت‌ها از تیم ملی کاهش پیدا کند. امیدوارم حالا که تیم ملی تا به اینجا کار خیلی خوب و پرقدرت جلو رفته و نتیجه گرفته، تمام عزیزانی که در رأس امور هستند، به خصوص وزیر ورزش دست از حمایت از فوتبال ملی بر ندارند و همه در کنار هم شاهد رخدادهای خوب و غرورآفرین برای تیم ملی باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس