داروخانه

سارقان با ایجاد یک باند سرقت و هماهنگ با هم دست به سرقت داروهای کمیاب و گرانقیمت از داروخانه‌ها زده‌اند.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر مرادی در حاشیه انهدام این باند با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داروهای کمیاب بیمارستانی در داروخانه‌های واقع در نقاط مختلف شهر تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان به طور ویژه تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات از سوی ماموران گفت:‌ ماموران پلیس با انجام چندین روز کار اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای پلیسی سرنخ‌هایی از این افراد را به دست آورده و متوجه شدند که سارقان با ایجاد یک باند سرقت و هماهنگ با هم دست به سرقت داروهای کمیاب و گرانقیمت از داروخانه‌ها زده‌اند. 

مرادی با بیان اینکه ماموران موفق به شناسایی سرکرده این باند قاچاق شدند، گفت:‌ همچنین در جریان تحقیقات مشخص شد که سرکرده باند یکی از کارمندان قرادادی بیمارستانی است که اقدام به طراحی و اجرای نقشه سرقت کرده است.

 معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه مخفیگاه این فرد مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: طی هماهنگی با مقام قضایی مجوز عملیات دریافت شده و ماموران با حضور در محل حضور این فرد، وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد ۳۲ عدد داروی کمیاب و گران قیمت مور نیاز بیمارستان‌ها نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی داروهای مذکور ۵۰۰میلیون ریال برآورد شده است، گفت:‌ این باند منهدم شده و برخی از اعضای آن نیز دستگیر شدند، اقدامات برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط نیز ادامه دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس