کد خبر 1327058
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
پیغام خشن دیبالا به مدیران یوونتوس +عکس

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس بعد از گلزنی مقابل اودینزه نگاه خشم آلود به سمت مدیران این باشگاه داشت.

به گزارش مشرق، قرارداد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس در پایان این فصل به اتمام می رسد و اگرچه اخبار حاکی از توافقات بین طرفین در مورد تمدید قرارداد بود، اما اخیرا اخبار متفاوتی منتشر شده به نظر موجب دلخوری پائولو دیبالا شده است. به نظر می رسد به علت مصدومیت های فراوان و البته افت مقطعی این بازیکن، مدیران یوونتوس خواهان کاهش دستمزد پائولو دیبالا در قرارداد جدید با پائولو دیبالا شده اند. این رفتار باعث ناراحتی ستاره آرژانتینی شده و او تصور می کند مدیران یوونتوس مانند گذشته به این بازیکن اعتماد ندارند.

تیم هایی چون اینتر، تاتنهام و بارسلونا آماده جذب دیبالا هستند و احتمال جدایی این هافبک خلاق از یوونتوس هر روز بیشتر می شود. دیشب این تیم در خانه خود با دو گل از سد اودینزه گذشت و یکی از گل های بیانکونری توسط پائولو دیبالا به ثمر رسید. اما جالب اینجاست او بر خلاف جشن شادی همیشگی خود، این بار با ژستی غضب آلود به سمت مدیران یوونتوس حاضر روی سکوهای استادیوم آلیانس نگاه کرده و اینگونه ناراحتی خود را به آنها نشان داد.

پیغام خشن دیبالا به مدیران یوونتوس +عکس

پیغام خشن دیبالا به مدیران یوونتوس +عکس

در سال های اخیر بارها شایعاتی در مورد احتمال جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس مطرح شده و این بار به نظر این اخبار صحت دارد. بدین ترتیب یوونتوس تنها چند ماه بعد از جدایی کریستیانو رونالدو، در مسیر از دست دادن یکی دیگر از مهره های ارزشمند خود قرار دارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس