کد خبر 1326942
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲
میزان بودجه 1401 شهرداری تهران چقدر است؟ - کراپ‌شده

رئیس شورای شهر تهران گفت: بودجه ۱۴۰۱ نسبت به بودجه ۱۴۰۰ که شورای پنجمی‌ها تصویب کردند تفاوت چندانی ندارد ولی نسبت به بودجه اصلاح شده تفاوت بیشتری خواهد داشت.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران،‌ درباره بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران اظهار داشت: مباحثی در این زمینه با شهردار تهران و اعضای شورای شهر صورت گرفته که مشخص شود حدود تقریبی بودجه ۱۴۰۱ چقدر درنظر گرفته شود و روند افزایشی چه میزان باشد.

وی گفت: براساس بررسی‌های اولیه سعی کرده‌ایم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری حالت متعادلی داشته باشد و نه خیلی زیاد و نه خیلی کمتر از سال قبل درنظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه بودجه ۱۴۰۱ باید به صورتی باشد که انگیزه کار کردن در نیروها را به همراه داشته باشد و عملیاتی هم باشد، گفت: فعالیت‌های عمرانی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است و اصول اساسی سعی خواهد شد در اجرای برنامه‌ها از طریق بودجه ۱۴۰۱ درنظر گرفته شد.

چمران خاطرنشان کرد: شهرداری سال ۱۴۰۰ دو مورد بودجه داشت،‌یکی آنکه شورای پنجم تصویب کرده بود و برای تا پایان سال عملیاتی نبود و دیگری بودجه‌ای که ما برای سال ۱۴۰۰ اصلاح کردیم و کمتر شد. بر همین اساس بودجه ۱۴۰۱ نسبت به بودجه ۱۴۰۰ که شورای پنجمی‌ها تصویب کردند تفاوت چندانی ندارد ولی نسبت به بودجه اصلاح شده تفاوت فاحش است.

وی گفت: ان شالله بزودی این موضوع و جزئیات مربوطه در صحن شورای شهر مورد بحث و ارزیابی دقیق قرار خواهد گرفت و مصوب می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس